![]() |
VB gaat totaal af in terzake
Na een aantal keer te hebben geklaagd en gezaagd, en het "straffen moet zwaarder" thema te hebben aangekaart (volgens eigen zeggen reeds gedurende twintig jaar ;)) ging Annemans Gerolf af als een gieter.
De vraag die hem de das omdeed was: "wat kost dit ?" Toen bleek dat de breedsmoelkikker overging in een doddelend hakkelend manneke, dat gefrustreerd en woedend de terechte vraag van de journalisten probeerde te ridiculiseren. Deze GROTE BLOKKER bleek iemand te zijn die (als expert van zijn partij in juridische zaken ...) niet eens kon zeggen hoeveel zijn grappen kosten. Een meesterlijke ontmaskering van het kleutergehalte van het VB. Doe zo voort VRT: jullie maken geschiedenis! |
Specifieke uitzending niet gezien maar blijkbaar gaat er de laatste tijd in elke Ter Zake iemand zwaar op z'n bek. Onlangs toch nog een sos en een cdenv-er?
|
Citaat:
|
Citaat:
Het zou voor U veel duiding hebben gebracht !!!! Je moet eens proberen de beide klokjes horen luiden |
Hint voor Gerolf: het klassieke antwoord daarop is "wat kost het de samenleving niet als criminelen vrij op straat lopen?"
|
allé de Annemans maakt eens een fout en ze zijn er als de kippen bij:lol:
|
Citaat:
Leg uit :roll: |
kvond hem wel grappig: "is dat hier ne weekendquiz ofwa"
|
Als diene mens dat nu niet uit zijn hoofd weet hoeveel dat dat kost. :roll:
Er zijn al door de financiële administratie onder paars al ergere, "duurdere" fouten gemaakt. |
Kosten? Dat kost juist hetzelfde als dat het nu kost, niet meer niet minder.
Tenzij ik iets over het hoofd zie natuurlijk. Vertel mij eens mensen, waar die meerkost dan moet van komen? |
Citaat:
|
Citaat:
|
2 miljard euro x 4 jaar = 8 miljard euro op 1 legislatuur
Zo heb ik het begrepen. Niet dat zo'n geraamd budget ook maar iets uitmaakt. We spreken hier over verkiezingsbeloften. Ook in het geval van tsjeef en ex-minister van justitie Van Parys, die het allemaal uitgerekend heeft. Yeah, right, alsof het CD&V-verkiezingsprogramma budgettair samenhangend is. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb het programma niet gezien en ik ben zeker niet voor het VB maar wat ik wel weet is dat politiek meer een show is geworden en dat wat politiekers echt moeten doen niet gedaan word en dat is een degelijk beleid voeren in plaats van met hun smoel op diene tv te komen.
En mensen van het VB worden al sinds hun bestaan geviseerd en vermits journalisten misschien weken hun vragen kunnen voorbereiden is het echt geen schande als een ervaren politieker de mist in gaat hiermee. Het blijven tenslotte ook maar mensen |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:14. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be