![]() |
Alleen mensen(zowel homo's als hetero's) zijn handelingsbekwaan. Een hond, pop, kat,... is niet handelingsbekwaan en dus ook niet in staan om een verbintenis aan te gaan, zoals het huwelijk.
|
Citaat:
|
Citaat:
maar voor de rest is de redenering van die poppen en honden enzo inderdaad wel je reinste nonsens (kleuterpraat dus) |
Cru gesteld zijn mensen ook zoogdieren , dus zit er daar al een knoop ...
Een pop die toestemming geeft bestaat niet ... Eigenlijk , al die kwieten met een opblaaspop zijn die pop aan't verkrachten , want die heeft niet ingestemd om sex te hebben... Den bak in ...:twisted: |
Citaat:
|
|
teveel southpark gekeken?
|
Citaat:
Wat peist ge? toch al 7 reacties op deze topic. :-P |
Citaat:
|
Citaat:
|
Er staan geen teletubbies in uwe poll ..... :-(
In deze tijden worden die al zo zwaar gediscrimineerd ... Waarom zou een tubbie niet verliefd kunnen worden op een koe ??? |
Enkel hetero's.
|
Ik heb het eerste aangeduid omdat ik trouwen zowieso al idioot vind.
|
Citaat:
|
Mocht er ooit trouwens blijken dat bijvoorbeeld walvissen erg intelligent zijn, met ons kunnen communiceren, begrijpen wat een huwelijk inhoud en er vrijwillig mee in stemmen vind ik het best als een mens en een walvis met elkaar trouwen. Ik heb niks tegen vreemde combi's, als je er maar gelukkig mee wordt, maar voor zover ik weet heeft die geit uit het voorbeeld niet het vermogen om bij vol verstand toe te stemmen, dus dan gaat het eigenlijk om iemand die eenzijdig 'trouwt' met een soort object, en een geit die er last van heeft.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:14. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be