Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Eigen volk bedreigd politica (https://forum.politics.be/showthread.php?t=90281)

Jantje 30 mei 2007 07:15

Eigen volk bedreigd politica

Bousakla krijgt bescherming tijdens debat in Borgerhout

Mimount Bousakla van Lijst Dedecker krijgt morgen politiebescherming tijdens haar deelname aan een politiek debat met vijf andere allochtone politica in het Instituut Maris Stella Sint-Agnes (IMS) in Borgerhout.

Affiches
"De school wist me te vertellen dat mijn affiches zwart gemaakt of verwijderd werden. Ik heb ook vernomen dat handelaars in Antwerpen-Noord geïntimideerd werden om mijn affiches weg te halen", zegt de politica. Rechtstreekse bedreigingen heeft ze nog niet ontvangen.

"Mensen die voor mij campagne voeren, hebben wel signalen opgevangen dat ik misschien beter uit bepaalde buurten weg blijf. Maar ik laat mij daardoor niet tegenhouden. Ik blijf campagne voeren, maar zorg er wel voor dat ik niet alleen ben. Ik neem altijd enkele vertrouwenspersonen mee die een oogje in het zeil kunnen houden", stelt Bousakla.

De politica denkt niet dat haar overstap van sp.a naar de Lijst Dedecker er iets mee te maken heeft. "Die haatcampagne tegen mij bestaat al veel langer. Sommige mensen zijn het gewoon niet eens met mijn standpunten", aldus Bousakla.

Bedreigingen
De politica kreeg in november 2004 al een keer doodsbedreigingen van een man die haar wou "afslachten". Ze diende klacht in tegen onbekenden en kreeg de klok rond politiebescherming. Zes dagen later werd de man opgepakt. Hij bekende de feiten, maar beweerde dat hij nooit de intentie had zijn bedreiging ook uit te voeren. Hij had zich gewoon opgewonden over enkele uitspraken van Bousakla. De rechtbank veroordeelde hem in maart 2005 tot een werkstraf van 46 uren. (belga/hln)

En dan is het Vlaamse volk onverdraagzaam??????????????</STRONG></EM></U></I></B>

Dieterius 30 mei 2007 07:45

wordt ik moe van, telkens dat bedreigen van een persoon omdat je het niet eens bent met zijn standpunten, ... tssssssss

Knuppel 30 mei 2007 07:55

Citaat:

De politica kreeg in november 2004 al een keer doodsbedreigingen van een man die haar wou "afslachten". Ze diende klacht in tegen onbekenden en kreeg de klok rond politiebescherming. Zes dagen later werd de man opgepakt. Hij bekende de feiten, maar beweerde dat hij nooit de intentie had zijn bedreiging ook uit te voeren. Hij had zich gewoon opgewonden over enkele uitspraken van Bousakla. De rechtbank veroordeelde hem in maart 2005 tot een werkstraf van 46 uren. (belga/hln)
Een bedreiger-zonder-slechte-bedoelingen uit Bousakla's eigen volk komt er dus stukken beter vanaf dan een boes-boes-racist uit andermans volk.

brother paul 30 mei 2007 08:02

ze heeft alvast enn goed babe gehalte

Knuppel 30 mei 2007 08:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door brother paul (Bericht 2693491)
ze heeft alvast enn goed babe gehalte

Iets dat ze wellicht beter onder een bourka zou wegsteken voor haar doodsbedreiger-zonder-slechte-bedoelingen.

Een doek op de mooie haardos en Mimountje is trouwens evengoed in één klap het babegehalte kwijt waar nog altijd een flink deel van haar eigen volk moordneigingen van krijgt.

lombas 30 mei 2007 08:27

Politici in Vlaanderen worden niet vermoord. Ze worden verkozen.

Knuppel 30 mei 2007 08:28

In Vlaanderen (voorlopig) nog wel, ja.

Jantje 30 mei 2007 08:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lombas (Bericht 2693514)
Politici in Vlaanderen worden niet vermoord. Ze worden verkozen.

Maar goed dat je schrijft Vlaanderen, want ook in België is reeds een politicus vermoord geweest.
De garantie dat het in Vlaanderen nooit zal gebeuren is dus erg klein.

lombas 30 mei 2007 08:43

Tja, als je tegen de koning begint te zagen, dan word je wél vermoord.

Knuppel 30 mei 2007 08:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lombas (Bericht 2693530)
Tja, als je tegen de koning begint te zagen, dan word je wél vermoord.

Cools was geen koning maar een verkozen PS-politicus.

lombas 30 mei 2007 08:56

Lahaut daarentegen.

Knuppel 30 mei 2007 09:02

FDW is ook een verkozen politicus.

Eentje waarover op Radio 1 ooit, door één van zijn omroepers, simpelweg werd 'gegrapt' dat FDW geluk had gehad omdat hij aan diens moordneigingen was ontsnapt toen hij zich op hetzelfde perron bevond als mijnheer de omroeper, en de volgende trein aanstormde.

Een zekere Vander Graaf had minder aanmoediging nodig om politicus Fortuyn (s) links de hoek om te helpen.

Raven 30 mei 2007 09:16

Ons Boussakla heeft al langer last van bedreigingen en is, o.a. al eens publiekelijk aan de haren getrokken door moslimah's

"De hoer die het doet met belgen" zal allicht wel wat last hebben van verkiezingskoorts door daar nu pas mee uit te komen.

Zo zie je maar weer hoe goed deze SP-A allochtonen (of beter ex-) gegeerd zijn in de eigen gemeenschap. Ze heeft evenveel draagkracht als een Palestijnse president. Null de botte dus.

Knuppel 30 mei 2007 09:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lombas (Bericht 2693543)
Lahaut daarentegen.

Tegenwoordig voorkomen ze de noodzaak tot moorden via het trekken van een politieke schutkring rond het republikeinse gevaar, alsook:

-media-boycots tegen partijen die hun republikeinse keutel weigeren in te trekken

-parlementaire en gerechtelijke veroordelingen op basis van lichaams-en andere taal,

-nazifiëring en sociale uitsluiting van het republikeinse kiesvee,

-het separatistische gevaar namen geven van te verdelgen insecten

-hun sympathisanten voor laaggeschoolden en mentaal gehadicapten uitschelden.

Raven 30 mei 2007 09:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel (Bericht 2693553)
FDW is ook een verkozen politicus.

Eentje waarover op Radio 1 ooit, door één van zijn omroepers, simpelweg werd 'gegrapt' dat FDW geluk had gehad omdat hij aan diens moordneigingen was ontsnapt toen hij zich op hetzelfde perron bevond als mijnheer de omroeper, en de volgende trein aanstormde.

Een zekere Vander Graaf had minder aanmoediging nodig om politicus Fortuyn (s) links de hoek om te helpen.

Je bedoelt Koen Fillet

de man uit Jongens en Wetenschap. Daarin speelt hij de jongen, want van Wetenschap kent hij niet zoveel.

lombas 30 mei 2007 09:23

De republikeinse traditie in dit land is dan ook erbarmelijk. Naast de CRK is er geen noemenswaardige drukkingsgroep.

Knuppel 30 mei 2007 09:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raven (Bericht 2693582)
Je bedoelt Koen Fillet

de man uit Jongens en Wetenschap. Daarin speelt hij de jongen, want van Wetenschap kent hij niet zoveel.

Idd.

Den Ardennees 30 mei 2007 09:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lombas (Bericht 2693543)
Lahaut daarentegen.

Was het maar Flahaut geweest

StevenNr1 30 mei 2007 09:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raven (Bericht 2693567)
Ze heeft evenveel draagkracht als een Palestijnse president. Null de botte dus.

:-D Ik vind dat nu ook niet erg, wat hebben de allochtonen nu aan van die knielende 'PC-allochtonen'?

Den Ardennees 30 mei 2007 09:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel (Bericht 2693587)
Idd.

En dan zwijgen we nog over Chris Dusauchoit (mijn God, wat een naam) die verklaarde geen slecht gevoel te hebben bij de moord op Fortuyn, en zelfs verklaarde 'one down, twenty to go'

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:13.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be