Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Man eet hond en Yoko 'O no not her again' was erbij: (https://forum.politics.be/showthread.php?t=90282)

Derk de Tweede 30 mei 2007 08:33

Man eet hond en Yoko 'O no not her again' was erbij:

Man eet hond uit protest

Een Engelse kunstenaar, Mark McGowan genaamd, heeft dinsdagavond een corgi-hond opgegeten uit protest tegen een jachtpartij waaraan de Engelse prins-gemaal Philip dit jaar meedeed. Daarbij schoot de echtgenoot van de koningin een vos dood. Als lid van de koninklijke familie geniet Philip koninklijke onschendbaarheid. Hierdoor kan hij niet worden vervolgd voor zijn wandaden.

De kunstenaar koos speciaal voor de corgi, omdat het koningin Elizabeth´s favoriete hondenras is. Hij verorberde de kleine herdershond in een radiostudio, in gezelschap van Yoko Ono. "Ik weet dat er mensen zijn die dit weerzinwekkend en smakeloos vinden, maar ik wil wijzen op het onvermogen om prins Philip en zijn vrienden te vervolgen wegen het neerschieten van de vos, die nog vijf minuten voor zijn leven heeft gestreden en uiteindelijk met een stok is doodgeslagen", aldus McGowan.

Overigens smaakte de hond, die een natuurlijke dood was gestorven, "werkelijk walgelijk".

manta 30 mei 2007 09:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Derk de Tweede (Bericht 2693523)
Man eet hond uit protest
Overigens smaakte de hond, die een natuurlijke dood was gestorven, "werkelijk walgelijk".

Hoe ??? En ik dacht dat het op de Fillipijnen zo'n delicatesse was ...8O

lantjes 30 mei 2007 10:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Derk de Tweede (Bericht 2693523)
Man eet hond uit protest

Een Engelse kunstenaar, Mark McGowan genaamd, heeft dinsdagavond een corgi-hond opgegeten uit protest tegen een jachtpartij waaraan de Engelse prins-gemaal Philip dit jaar meedeed. Daarbij schoot de echtgenoot van de koningin een vos dood. Als lid van de koninklijke familie geniet Philip koninklijke onschendbaarheid. Hierdoor kan hij niet worden vervolgd voor zijn wandaden.

De kunstenaar koos speciaal voor de corgi, omdat het koningin Elizabeth´s favoriete hondenras is. Hij verorberde de kleine herdershond in een radiostudio, in gezelschap van Yoko Ono. "Ik weet dat er mensen zijn die dit weerzinwekkend en smakeloos vinden, maar ik wil wijzen op het onvermogen om prins Philip en zijn vrienden te vervolgen wegen het neerschieten van de vos, die nog vijf minuten voor zijn leven heeft gestreden en uiteindelijk met een stok is doodgeslagen", aldus McGowan.

Een geluk dat dit beestje zijn leven niet onnodig heeft moeten geven, ook al is het voor de goede zaak. Royals, je bent ze beter kwijt dan rijk, zie hier maar eens...

Djiezes 30 mei 2007 10:19

Schitterende actie!

DaBlacky 30 mei 2007 19:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door manta (Bericht 2693556)
Hoe ??? En ik dacht dat het op de Fillipijnen zo'n delicatesse was ...8O

Een beest dat een natuurlijke dood is gestorven is werkelijk veeeeeeeel te oud (of te ziek) om nog op te eten.

Mitgard 30 mei 2007 19:52

er is een nog hele wereld buiten fok.nl, derk.

baseballpolitieker 30 mei 2007 21:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DaBlacky (Bericht 2695129)
Een beest dat een natuurlijke dood is gestorven is werkelijk veeeeeeeel te oud (of te ziek) om nog op te eten.

Ik hoop dat die kunstenaar sterft van het eten van die hond! Dat zou pas lachen zijn!:lol:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:57.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be