![]() |
Als u in de politiek zou stappen
Met welke positie zou u tevreden zijn?
u mag gerust premier kiezen, maar weet dan wel dat u constant moet werken ee.. Veel verantwoordelijk hebt enzo.. Ikzelf zou schepen van sport willen zijn in een of ander boeregat. |
Minister van Begroting. Als Freya VDB al kan laten uitschijnen dat ze de competentie heeft voor die job, kan het niet al te veel voorstellen en het schuift nog goed ook.
|
Oh, partijleider is wel goed, of kamerlid, of onderzoeker achter de schermen...
|
justitie
|
En ministerie voor armoede bestrijden eens kunen lijden:?
|
Bwah , cultuur of zo ... Ik zou nogal een ravage kunnen aanrichten bij den top 30 ... 8-)
|
financiën ma nie te lang...:D
|
Een mens moet wat over hebben voor het vaderland.
Ik ben bereid ambassadrice in de Seychellen te worden. |
Premier, no doubt. Aim for the sky... ;)
|
Niet minder dan de ene en onaanraakbare fuhrer. ;-)
|
(Gevolmachtigd) Staatssecretaris voor Administratieve Vereenvoudiging, onafhankelijk van het kabinet van de eerste minister, mét een stem in de ministerraad en, zoals de titel doet vermoeden, met ruime volmachten.
Van mijn loon stort ik, in het licht van Ron Paul, de extra terug en voor deelname in speciale "plannetjes" voor hoge postjes dank ik vriendelijk. Gnar gnar. 8-) |
Citaat:
|
Ik zou gaan voor minister van sociale zaken en justitie en van daaruit kaap ik de rest van de regering en zorg ik dat ons landje er iets welvarender en veiliger op zal worden.
|
Minister-President van de Verenigde Nederlanden.
|
President.
|
Een gecombineerde portefeuille van Minister van Binnenlandse Zaken en Minister van Justitie. Ik blijf misschien niet lang in de regering, maar jongens toch, het zal een periode zijn om te onthouden...
|
Citaat:
Maar afschaffen zou ik niet doen hoor. |
Ambassadeur van België/Vlaanderen...in Nederland.;-)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:14. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be