Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Partijpolitiek en stromingen (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=8)
-   -   Cdenv in het turks deel2 (https://forum.politics.be/showthread.php?t=90321)

ilfalco 30 mei 2007 19:27

Cdenv in het turks deel2

http://www.filipdeman.be/images//thu...x_abdeslam.jpg

Blijkbaar wordt het de gewoonte van de cdenv. na de campagne van turken voor de gemeenteraadsverkiezingen met turkse en belgische vlag en zelfs eentalig turkse folders blijven de tsjeven campagne voeren in het turks.

Marlboro 30 mei 2007 19:34

Een regelrechte schande.Zouden ze moeten verdienen.Het is hier geen officiele taal.

Herr Oberst 30 mei 2007 20:18

Het lijkt wel alsof de CD&V persé wilt dat de kiezers doorkrijgen dat het een verradelijke, hypocriete partij is.

anakin 30 mei 2007 20:20

Dat noemen ze inburgering......

ZERO 31 mei 2007 09:37

Johan Demol van het VB heeft nochtans krak hetzelfde gedaan.

Zwartengeel 31 mei 2007 09:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ZERO (Bericht 2696073)
Johan Demol van het VB heeft nochtans krak hetzelfde gedaan.

Eentalig Turkse propaganda?

Kay_ 31 mei 2007 09:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zwartengeel (Bericht 2696079)
Eentalig Turkse propaganda?

Nee, campagne voeren in een vreemde taal.

Zwartengeel 31 mei 2007 09:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kay-gell (Bericht 2696080)
Nee, campagne voeren in een vreemde taal.

Is Frans een vreemde taal in Brussel?

ZERO 31 mei 2007 09:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zwartengeel (Bericht 2696088)
Is Frans een vreemde taal in Brussel?

Niet alleen in het Frans...

Kay_ 31 mei 2007 10:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ZERO (Bericht 2696102)

Je was mij voor.;-)

Zwartengeel 31 mei 2007 10:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ZERO (Bericht 2696102)

Maar het staat er dus wel nog steeds in het Nederlands, en niet enkel in het Turks.

Kay_ 31 mei 2007 10:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zwartengeel (Bericht 2696110)
Maar het staat er dus wel nog steeds in het Nederlands, en niet enkel in het Turks.

Thans als ik de reacties hier even opsom maakt dat voor velen weinig uit.

Citaat:

Een regelrechte schande.Zouden ze moeten verdienen.Het is hier geen officiele taal.
Citaat:

Dat noemen ze inburgering......

Edina 31 mei 2007 12:33

Niet alleen Johan Demol. Ook een andere kandidaat van het VB voerde campagne in een andere taal bij de gemeenteraadsverkiezingen vorig jaar. Chris du Bois verspreidde toen ik Genk folders in het Italiaans. En hij ging nog een stap verder om de Italianen voor zijn kar te spannen: hij beloofde in die folders zelfs om op te komen voor de Italiaanse cultuur...

fox 31 mei 2007 12:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Edina (Bericht 2696422)
Niet alleen Johan Demol. Ook een andere kandidaat van het VB voerde campagne in een andere taal bij de gemeenteraadsverkiezingen vorig jaar. Chris du Bois verspreidde toen ik Genk folders in het Italiaans. En hij ging nog een stap verder om de Italianen voor zijn kar te spannen: hij beloofde in die folders zelfs om op te komen voor de Italiaanse cultuur...

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Edina (Bericht 2696275)
Kritiek ontkracht je niet met het kleuterargument "maar die doet het ook slecht".

Of kan het in deze draad wel Edina?

Edina 31 mei 2007 13:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fox (Bericht 2696434)
Of kan het in deze draad wel Edina?

Je schijnt niet te begrijpen dat niet ik, maar het VB een probleem heeft met folders in een andere taal. En dat dit nogal hypocriet is wanneer hun mandatarissen zelf folders in een andere taal verspreiden.

Ik probeer daarmee hun kritiek niet te ontkrachten, want ik vind die kritiek sowieso onterecht. Ik toon alleen hun hypocrisie aan.

fox 31 mei 2007 13:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Edina (Bericht 2696494)
Je schijnt niet te begrijpen dat niet ik, maar het VB een probleem heeft met folders in een andere taal. En dat dit nogal hypocriet is wanneer hun mandatarissen zelf folders in een andere taal verspreiden.

Ik probeer daarmee hun kritiek niet te ontkrachten, want ik vind die kritiek sowieso onterecht. Ik toon alleen hun hypocrisie aan.

Ok, het kan dus in deze draad wel. Goed dat je me dit duidelijk gemaakt heb Edina. in het vervolg zal ik u altijd eerst raadplegen om te weten wanneer een bepaalde argumentatie kan en wanneer niet.

Raven 31 mei 2007 13:19

Vlamingen op de rug :lol:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:36.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be