![]() |
Cdenv in het turks deel2
http://www.filipdeman.be/images//thu...x_abdeslam.jpg
Blijkbaar wordt het de gewoonte van de cdenv. na de campagne van turken voor de gemeenteraadsverkiezingen met turkse en belgische vlag en zelfs eentalig turkse folders blijven de tsjeven campagne voeren in het turks. |
Een regelrechte schande.Zouden ze moeten verdienen.Het is hier geen officiele taal.
|
Het lijkt wel alsof de CD&V persé wilt dat de kiezers doorkrijgen dat het een verradelijke, hypocriete partij is.
|
Dat noemen ze inburgering......
|
Johan Demol van het VB heeft nochtans krak hetzelfde gedaan.
|
Citaat:
|
Citaat:
Nee, campagne voeren in een vreemde taal. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Je was mij voor.;-) |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Niet alleen Johan Demol. Ook een andere kandidaat van het VB voerde campagne in een andere taal bij de gemeenteraadsverkiezingen vorig jaar. Chris du Bois verspreidde toen ik Genk folders in het Italiaans. En hij ging nog een stap verder om de Italianen voor zijn kar te spannen: hij beloofde in die folders zelfs om op te komen voor de Italiaanse cultuur...
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Ik probeer daarmee hun kritiek niet te ontkrachten, want ik vind die kritiek sowieso onterecht. Ik toon alleen hun hypocrisie aan. |
Citaat:
Ok, het kan dus in deze draad wel. Goed dat je me dit duidelijk gemaakt heb Edina. in het vervolg zal ik u altijd eerst raadplegen om te weten wanneer een bepaalde argumentatie kan en wanneer niet. |
![]() Vlamingen op de rug :lol: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:36. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be