![]() |
Tot mijn verbazing moet ik merken dat Vlamingen geen interesse hebben in inhoud dan eerder populariteit .
Dehaene was en is nog steeds op weg naar af maw van 1°Min richting Burgemeester en dan pensioen terwijl den Stevaert integendeel als 'selfmade' man cafébaas , burgemeester , minister , duidelijk richting de verjonging gaat en met een duidelijke toekomstvisie en inhoud het land beroverd.... |
Stevaert, visie, inhoud?
Hebt u gedronken? |
Weeral een eenzijdige poll. U trekt onmiddelijk de conclusie dat Dehaene voor het verleden staat en dat Stevaert voor de vernieuwing.
|
Citaat:
|
Vervjonging? Verbabysering bedoel je zeker?
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik ben allesbehalve een fan van de CD&V, maar met Dehaene wist je nog ergens waar je stond en die heeft tenminste gezorgd dat de begrotingen op wat gingen lijken. Met Stevaert weet je één ding zeker: hier gaan we nog tientallen jaren voor mogen betalen. |
Het is een teken aan de wand! De partijen halen hun oude koeien (hun Karel Dillens!) uit de gracht. De VLD heeft de spits afgebeten met Willy De Clerck, de CD&V doet het met Jean-Luc Dehaene (per kg zeker drie Dillens waard) en de SP.A wacht nog een beetje tot Stief Gratis zich zo heeft Verdilliseerd dat hij een "combak" �* la Esterella kan maken.
Hun verdiensten in het verleden was niet dat ze hun partij van overwinning naar overwinning hebben gevoerd maar dat ze er in geslaagd zijn hun partij in leven te houden! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:52. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be