![]() |
Dewinter bij de Hollanders
|
Is wel grappig.
|
Geweldig! Ik zie zoiets op die manier bij onze semi-debiele VRT niet gebeuren.
|
Schitterend filmpje,wat heb ik gelachen :lol:
|
Citaat:
|
Citaat:
thx An Een aanrader voor iedereen die zich FDW eens wil voorstellen in een normale democratie. |
Ik krijg het niet geopend....
|
Schitterend.Kan de vrt nog een puntje aanzuigen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
...net debbie en nancy, zelfs die presentator neemt geen blad voor de mond.
|
Citaat:
jesus, fdw in samson en gert |
leuk leuk ons groot talent nog eens bezig gezien. Het leek meer een talkshow dan een debat. Ze haalden een paar oude citaten zoals "een blank europa" waarbij Dewinter uitlegt dat dit stond voor de blanke beschaving die eigen is aan Europa. Hij vertelde ook over de vorige keren dat hij taart in zijn bakkes kreeg in Nederland. Voor de rest viel het woord Fortuyn natuurlijk meermaals, alsook het feit dat Dewinter en Hilbrand Nawijn een denktank hadden opgericht in het huis van Pim Fortuyn maar dat Hilbrand niet meer politiek actief is.
Dewinter kwam lachend en sympathiek over vond ik, hij was gans alleen en kreeg genoeg tijd om alles uit te leggen. De presentator leek me een pak objectiever dan hier in België. Ik denk dat er goede punten gescoord zijn of beter gezegd: geen flaters begaan zijn. Het is nu aan ons om op 10 Juni er voor te zorgen dat de Vlaams Belang fractie verder kan blijven zetelen en dat kan door op de partij te stemmen om zo hun mandaat te kunnen behouden en dus te strijden voor de goede zaak ;) |
dat is pas een intervieuw, los en speels, maar ik heb deze al een tijdje geleden gezien... van 17 mei.
Inderdaad leuke TV cynisch, kritisch, humor, ernstig... |
Helemaal iets anders dan onze verzuurde VRT journalisten inderdaad.
|
HHEEEEEEELLLLLLPPP !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Filip de Winter is een ....... euh..... slik...... eeeeuuuuhhhh............ EEN MENS ???????!!!!!! AAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!! |
Dit is in ons eigen land onmogelijk.
De interviewer zou zijn laatste interview gedaan hebben. Een telefoontje van de eerste MINIster naar de omroep en de interviewer zou een andere job kunnen zoeken. |
Citaat:
|
Hupsakee, rechts probeert strategisch te doen met dat een fantastisch interview te vinden. :lol:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:10. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be