![]() |
Kvraageenanderliekenaan
ik begin spontaan de radio te switchen als Kvraagetaan gedraaid wordt
't is jaren geleden dat een single (best een goeie overigens) zo compleet kapot gedraaid is als deze en dat is jammer, 't gaat lang duren voor we er terug van kunnen genieten en daarom; Genoeg kvraagetaan, willen de Fixkes aub dringend werk maken van een nieuwe single? Mijn oren danken u. |
Mag ik lid worden van uw drukkingsorganisatie?
|
Citaat:
|
Kenden we maar één van de leden van de Fixkes, de bassist bijvoorbeeld. Zat die maar op dit forum. Konden we maar op één of andere manier aan hem laten weten wat onze verzuchtingen zijn.
*mijmer* |
De fixkes zijn zaaaaagemannen :?
|
Ik heb ze een week of twee geleden zien optreden op het Grosso Modo festival in Kapellen, en 't was eigenlijk een beetje genant...
't was oude wijven aan't regenen en die gasten waren zo dom om kvraagetaan als derde nummer te spelen. Daarna iedereen weg natuurlijk. Dan hebben ze nog een drietal nummers gespeeld (best wel ok, trouwens) en als afsluiter brachten ze dan nog een soort reggae-versie van.... jawel.... kvraagetaan.... :? Gelukkig is Buscemi (mét live band) daarna nog een serieus feestje komen bouwen! :-) |
Citaat:
|
En meer Top-30 verzuchtingen; uit welk donker hol hebben ze die 'Milow' nu weer getrokken?
En wil iemand dat hol zo dringend mogelijk afsluiten voor er meer uit komt? "You don't know anything 'bout me" ... was't maar waar |
Citaat:
|
- Meer Amy Winehouse (waag het niet om me tegen te spreken, heidenen!)
- Meer Buscemi - Meer Arsenal - Meer The Violent Husbands - Meer Tool - Meer Arctic Monkeys - Meer The Blackbox Revelation (Kill For Peace And Peace Will Die!) - Meer Datsuns |
Meer Fall Out Boy
Meer Bloc Party Meer Plastic Operator Meer ... Minder Zornik en Muse |
Citaat:
en waag het niet om mijn moemoe tegen te spreken, die gaat immers vijf keer per week naar de mis |
nog nooit gehoord - maja ik beluister sowieso geen radio, enkel mijn cd'tjes die ik afspeel in mijn auto en deze zijn voor een groot deel spaanstalig :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
"Kvraagetaan" is een kutliedje. Iedereen maar pseudo-nostalgisch beginnen doen, ze begrijpen er allemaal niets van.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik wilde wel altijd murdoch zijn.
dat was toch de coolste? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:38. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be