![]() |
Hoe wordt je rijk
het is een maturiteitstest voor dit messageboard, maar ik vraag mij af wat die mannen hier denken
|
Strijk ben ik af en toe al eens geweest..... rijk daarentegen.....
Daar heb ik nog geen ervaring mee..... |
Citaat:
Als ge als schrijver rijk zou willen worden dan zou ik iets aan die t doen.... |
Zie nu pas de poll..... ik ben gewoon niet matuur genoeg....
Ik kies voor de lotto trouwens... |
na 200 berichten heb je natuurlijk nog niet de type ervaring van iemand met 20000 berichten
|
Opportuniteiten zien en gebruiken.
Rijke ouders hebben kan ook helpen. |
Citaat:
(10 euro per bericht en ik zou ook rijk zijn.... LOL....) |
Hoe wordt je rijk
Citaat:
|
Citaat:
|
Rijk geboren worden helpt niet veel, vaak wordt dat overschat.
Zélf iets doen, met een startkapitaal of zonder, is de sleutel. |
Ondernemer worden.
|
Citaat:
De vader van mijn tante, bijvoorbeeld, is een professor aan de universiteit van Accra en verdient redelijk zijn brood. Daarnaast is hij echter ook stamhoofd. De Vlaamse professoren die ook nog eens stamhoofd zijn, zijn dungezaaid. |
Eerlijk duurt het (het) langst zeker?
Veel zelfstandigen boeren, ondanks hun geweeklaag, blijkbaar toch niet slecht. Voor een baasje gaan werken is meestal enkel voldoende om rond te komen...en, wie weet, soms wat te sparen voor de eventuele oude dag. |
Citaat:
Jij vindt me een miljardair die me wil adopteren en dan zien we wel* *als 't lukt zal ik niet ondankbaar zijn;-) |
Citaat:
Hoeveel van de kernfamilies die tot de 5% rijksten behoorden in 1900 of 1950 zitten daar nu nog? |
Citaat:
|
Citaat:
Nu de antwoorden bewijzen de immaturiteit van dit messageboard het juiste antwoord is (wetenschappelijk onderbouwd in een studie ! met twee werken, sparen, niet scheiden, sober leven...) |
Citaat:
:-D Hun sociale gezagschap is echter een klap minder. In Ghana kreeg je er schrik van. |
Het geluid van Q-music raden
pokeren |
Citaat:
Bovendien volgden die de 2,3-kindspolitiek van de modale Belg uit de 2° helft vd XX° eeuw veel minder en veel varkens maakt de spoeling dun(ner) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:56. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be