![]() |
Wat verdien je (anonieme poll)
Hoeveel verdien je?
Ik studeer binnenkort af en heb al een aanbod. Vandaar wil ik wel eens graag vergelijken (al speelt ervaring en dergelijke tuurlijk een rol). Je mag ook vermelden waar je werkt, welk werk je doet, extra voordelen,... of je loon als je wil :-) |
Citaat:
hier kan je enkele profielgegevens invullen en zo kan je zien wat het gemiddelde loon voor dat bepaald profiel is. |
studenten verdienen niks :D..
|
Voldoende.
|
Citaat:
|
Een hongerloontje.
|
Citaat:
|
Minder dan duizend euro per maand behalve in juli.
|
Zou die '>8000' AyneRand voorstellen? Tenminste, wat hij van zichzelf beweert te verdienen?
|
Eigenlijk moet je dit berekenen met brutoloon & op jaarbasis (want veel extra legale verdiensten) (zoals bij mij 13de & 14de maand)
Ik 33.500 bruto per jaar (30jaar supply chain) |
Voorstel dat ik gekregen heb is 2.000 bruto, bij reizen in het buitenland 10 uur per dag uitbetaald.
Als pas afgestudeerde heb ik dan niet te klagen,meen ik. |
Citaat:
|
Citaat:
Is in een zaak met consumergoods. Met 7 filialen gespreid over België en Nederland, moet reclameblaadje maken, voorraad automatiseren en mag mee inkopen doen van materiaal in buitenland. Werk er wel al 6 jaar als verkoper in het weekend. |
Citaat:
|
Citaat:
Dat is het plan ;-) |
2500 in de maand augustus (studentjob)
De rest vd maanden +- 400 euro (pree) |
altijd te weinig ;)
|
T'is voor sommigen nooit genoeg é. hehe
|
Niets, ik ben namelijk student.
|
voorlopig wordt er nog voor mij betaald, niets te verdienen buiten een vakantiejobke
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:07. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be