![]() |
http://www.stemdiervriendelijk.be/
|
Ongelooflijk.
Stem diervriendelijk! Dat apen zich blijven thuisvoelen in dit land! Leve het apenland! Leve belgique! |
Citaat:
|
Citaat:
Wat een niveau ! Puur op emotie werken, doen ze. |
Het was te denken dat dit natuurlijk weer uitkomt bij SP-A en Groen
|
Citaat:
|
Citaat:
We leven niet als mensen alleen op deze aarde. Nu gaat het voor mij ook niet zo ver. Maar het geeft wel iets om over na te denken |
Citaat:
|
Citaat:
Dit was ingegeven door pure emotie. Wat hebben hem eens goed uitgelachen en hem er op gewezen dat hij toch wel toevallig tot de GOEDE categorie behoorde. |
Citaat:
Afgezien daarvan stimuleert dat soort sites om op het meest dieronvriendelijke ter stemmen. Gelukkig voor hen is dat CD&V, dus ik blijf blanco stemmen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ach, elke belangengroep geeft toch stemadvies zeker... Zo ook voor defensiepersoneel, zelfstandigen, gun-owners, vakbonden, etc, etc... waarom dan de dierenvrienden niet?
|
sp-a stemmen zou blijkbaar nog beter zijn dan groen! ...
|
Ik eet straks ribbetjes.
|
Miljaar, Groen! neen bedankt. Daar hebben we al sterke staaltjes van regressieve infantiliteit van gezien.
Op basis van deze test heb ik een kanjer van een gespleten persoonlijkheid. En nu? Afwegen wat me het nauwst aan het hart ligt? |
In ieder geval wordt de hypocrisie van het VB nogmaals mooi aangetoond. Het drama dat ze maken rond rituele slachtingen is duidelijk niet ingegeven door bezorgdheid om dierenwelzijn.
Citaat:
Citaat:
|
Verder is het alles behalve verwonderlijk dat de CD&V het slechtste scoort. De invloed van de boerenbond en jachtverenigingen zijn erg groot in deze partij.
|
Citaat:
|
Citaat:
Zeg liever eens wat er niet klopt aan de simpele vastelling dat er geen letter over dierenwelzijn of -bescherming in het verkiezingsprogramma van het VB staat? Of aan het feit dat het VB bepaalde verworvenheden rond dierenwelzijn wil kunnen terugdraaien? En hoe rijm je dat met hun hysterisch gedoe over rituele slachtingen? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:03. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be