Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Partijpolitiek en stromingen (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=8)
-   -   http://www.stemdiervriendelijk.be/ (https://forum.politics.be/showthread.php?t=90448)

de kat 1 juni 2007 10:21

http://www.stemdiervriendelijk.be/

http://www.stemdiervriendelijk.be/

lomeanor 1 juni 2007 10:34

Ongelooflijk.

Stem diervriendelijk! Dat apen zich blijven thuisvoelen in dit land! Leve het apenland! Leve belgique!

de kat 1 juni 2007 10:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lomeanor (Bericht 2698201)
Ongelooflijk.

Stem diervriendelijk! Dat apen zich blijven thuisvoelen in dit land! Leve het apenland! Leve belgique!

Weet het, begrijp dit ook niet. Zelf de oorspronkelijke bewoners van dit gebied worden bejaagd.

Geertje 1 juni 2007 11:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door de kat (Bericht 2698163)

:lol:

Wat een niveau ! Puur op emotie werken, doen ze.

Raven 1 juni 2007 11:22

Het was te denken dat dit natuurlijk weer uitkomt bij SP-A en Groen

Daedalos 1 juni 2007 11:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Geertje (Bericht 2698316)

en de stemtest van de vrt is beter misschien?

de kat 1 juni 2007 11:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Geertje (Bericht 2698316)

Klopt wel, maar er zit toch wel een kern van waarheid in. Mensen die geven om hun omgeving (natuur, dieren enz..) hebben vaak ook een andere kijk positivere kijk op het leven (in de breedste zin van het woord).
We leven niet als mensen alleen op deze aarde. Nu gaat het voor mij ook niet zo ver. Maar het geeft wel iets om over na te denken

Geertje 1 juni 2007 11:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Daedalos (Bericht 2698334)
en de stemtest van de vrt is beter misschien?

Ik vermoed dat het dezelfde ontwerpers zijn. :-o

Geertje 1 juni 2007 11:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door de kat (Bericht 2698337)
Klopt wel, maar er zit toch wel een kern van waarheid in. Mensen die geven om hun omgeving (natuur, dieren enz..) hebben vaak ook een andere kijk positivere kijk op het leven (in de breedste zin van het woord).
We leven niet als mensen alleen op deze aarde. Nu gaat het voor mij ook niet zo ver. Maar het geeft wel iets om over na te denken

Het doet me denken aan de lessen godsdienst op school. De leraar godsdienst kwam verklaren dat er twee soorten beroepen waren : de sociale beroepen (zoals verpleegsters, dokters, LERAARS, ..) en de andere beroepen bevolkt door hardvochtige egoïstische mensen (zoals bankdirecteur, loodgieter, ambtenaar, ...)

Dit was ingegeven door pure emotie. Wat hebben hem eens goed uitgelachen en hem er op gewezen dat hij toch wel toevallig tot de GOEDE categorie behoorde.

Tantist 1 juni 2007 12:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raven (Bericht 2698329)
Het was te denken dat dit natuurlijk weer uitkomt bij SP-A en Groen

Spa-Sprite, Groen!!!!!! en Nivea. Een Groot Links-Vlaams-twee-handen-op-een-buik mediacomplot zouden Patty en Hansy mijmeren...

Afgezien daarvan stimuleert dat soort sites om op het meest dieronvriendelijke ter stemmen. Gelukkig voor hen is dat CD&V, dus ik blijf blanco stemmen.

lombas 1 juni 2007 12:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door de kat (Bericht 2698244)
Weet het, begrijp dit ook niet. Zelf de oorspronkelijke bewoners van dit gebied worden bejaagd.

Welke oorspronkelijke bewoners?

Tantist 1 juni 2007 12:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lombas (Bericht 2698485)
Welke oorspronkelijke bewoners?

Nu, in België hebben de Vlamingen wel wat te lijden gehad, maar er is gelukkig nog niet op hen gejaagd om hen die avond te roosteren als feestmaal voor de clan PS'ers.

Patriot! 1 juni 2007 13:11

Ach, elke belangengroep geeft toch stemadvies zeker... Zo ook voor defensiepersoneel, zelfstandigen, gun-owners, vakbonden, etc, etc... waarom dan de dierenvrienden niet?

vulpes 1 juni 2007 13:29

sp-a stemmen zou blijkbaar nog beter zijn dan groen! ...

Tashunka 1 juni 2007 13:32

Ik eet straks ribbetjes.

lantjes 1 juni 2007 13:39

Miljaar, Groen! neen bedankt. Daar hebben we al sterke staaltjes van regressieve infantiliteit van gezien.
Op basis van deze test heb ik een kanjer van een gespleten persoonlijkheid. En nu? Afwegen wat me het nauwst aan het hart ligt?

Edina 1 juni 2007 13:43

In ieder geval wordt de hypocrisie van het VB nogmaals mooi aangetoond. Het drama dat ze maken rond rituele slachtingen is duidelijk niet ingegeven door bezorgdheid om dierenwelzijn.

Citaat:

Deze partij is wel tegen onverdoofd ritueel slachten en onverdoofde biggencastratie, maar vindt dat men wettelijke verworvenheden pro dierenwelzijn moet ongedaan kunnen maken.
Citaat:

In het verkiezingsprogramma van Vlaams Belang staat niets over dierenwelzijn of -bescherming.

Edina 1 juni 2007 13:45

Verder is het alles behalve verwonderlijk dat de CD&V het slechtste scoort. De invloed van de boerenbond en jachtverenigingen zijn erg groot in deze partij.

Jazeker 1 juni 2007 13:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Edina (Bericht 2698667)
In ieder geval wordt de hypocrisie van het VB nogmaals mooi aangetoond. Het drama dat ze maken rond rituele slachtingen is duidelijk niet ingegeven door bezorgdheid om dierenwelzijn.

En Filip De Winter schiet elke avond twee puppy's en drie kittens dood. Echt waar.

Edina 1 juni 2007 13:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker (Bericht 2698710)
En Filip De Winter schiet elke avond twee puppy's en drie kittens dood. Echt waar.

Moet dit weer één dan die sterke inhoudelijke en on topic reacties van je voorstellen?

Zeg liever eens wat er niet klopt aan de simpele vastelling dat er geen letter over dierenwelzijn of -bescherming in het verkiezingsprogramma van het VB staat? Of aan het feit dat het VB bepaalde verworvenheden rond dierenwelzijn wil kunnen terugdraaien? En hoe rijm je dat met hun hysterisch gedoe over rituele slachtingen?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:03.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be