![]() |
CAP (Comité voor Andere Politieke) voert tweetalige campagne in Meise
CAP (Comité voor Andere Politieke) voert tweetalige campagne in Meise
De gemeente Meise heeft in aanloop van de federale verkiezingen enkele aanplakborden geplaatst. De CAP (Comité voor Andere Politiek) heeft op deze aanplakborden tweetalige affiches (foto) aangebracht. Verwijzend naar het protocol ter vrijwaring en bevordering van het Vlaams karakter van de gemeente Meise heeft het Vlaams Belang vandaag aan het schepencollege gevraagd om aan de verantwoordelijke van deze affiches te vragen in de toekomst enkel nog eentalige Nederlandse affiches te plakken en deze tweetalige affiches te verwijderen. Meise is gelegen in het Nederlandstalig taalgebied. Is het voor de CAP zo moeilijk om hiermee rekening te houden? |
provocatie
|
Citaat:
Kunnen ze geen Frans lezen???? Ach wat zielig. |
Ik hoop dat de moderatie snel iets aan Bruno doet. Dit is gewoon niet meer uit te houden. Het maakt van discussies op politics.be een klucht.
|
Citaat:
|
Ze moeten hun 'andere politiek' nog wat bijsturen, lijkt me...
|
Citaat:
Maar nadat ik dit gelezen heb, verander ik mijn standpunt opnieuw: Het CAP is een belgicistische partij!!!! (en daar blijf ik nu definitief bij). |
Citaat:
|
Hebben die VB-ers eigenlijk iets interessants om zo af en toe hunnen tijd eens in te steken?
|
FDF en CAP = 1 front... :?
|
Citaat:
|
Help, tweetalige affiches:roll:
Heeft het VB nu écht geen belanrijkere dingen om zich mee bezig te houden? zijn er geen allochtone jongeren die iets hebben uitgestoken deze week? Grow up |
Hier heeft cap wel echt een capitale fout begaan...
Dat verdient het capblok.... |
Citaat:
Ik begrijp niet goed waarom het plakken van een CAP-affiche zoveel consternatie teweegbrengt bij sommigen. |
Citaat:
|
Voert het Vlaams Belang geen tweetalige campagne meer in Brussel ?
|
Citaat:
|
Citaat:
:cheer: :cheer: :cheer: |
Citaat:
|
Citaat:
Ik ben geen "anti-vlaming"; ik ben een "anti-flamingant". Gelukkig respecteer ik wel de Nederlandse taal. Dat kan van de meeste flaminganten alvast niet gezegd worden... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:45. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be