Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Partijpolitiek en stromingen (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=8)
-   -   de Blubbers op de vRT (https://forum.politics.be/showthread.php?t=90514)

Prien G. 2 juni 2007 14:15

de Blubbers op de vRT

http://www2.vrtnieuws.net/cm/vrtnieu...uws/070602_BUB

en maar zeiken dat ze nooit aan bod komen in de media , ti s precies LDD :lol: :lol:

Tantist 2 juni 2007 14:19

Stuur die brief maar naar de paus en steek er tegelijk een erelidkaart in...

duveltje382 2 juni 2007 14:27

De paus gaat het druk krijgen met al deze brieven over het overplakken ofzoiets :?

jOOSt 2 juni 2007 14:29

Wat een grap! :lol: :lol: :lol:

Raf 2 juni 2007 14:32

Mooie reclame voor BUB!

Duvel 2 juni 2007 15:02

Gaan de Bubbers altijd plakken mee hunne plastrong aan of alleen als er camera's in de geburen zijn

wat een eikels :lol: :lol:

garfield 2 juni 2007 15:07

maar allez :lol:

Brecht Laitem 2 juni 2007 15:17

Ik kon niet meer na het bekijken van die reportage. En ook Wim De Vilder vond het blijkbaar nog plezant. Zijn lach gezien toen hij zei dat de BUB seperatisme onchristelijk vond. Alle hop Hans en co, op naar het ministerschap na deze prachtige reportage!

Verhofstadthater 2 juni 2007 15:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf (Bericht 2700937)
Mooie reclame voor BUB!

Dat meen je toch zelf niet?:lol: :lol:

Net een bende schoolkinderen die verklikkertje gaan spelen bij de meester. Hoewel de reactie van de CD&Vortigheid ook boekdelen spreekt. Wanneer Blub een reactie stuurt naar die reactionaire dictator uit Vaticaanstad, dan zullen zij hetzelfde doen. Typische reactie van een kleuterpartij zonder ruggegraat.:roll:

lomeanor 2 juni 2007 16:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Duvel (Bericht 2701001)
Gaan de Bubbers altijd plakken mee hunne plastrong aan of alleen als er camera's in de geburen zijn

wat een eikels :lol: :lol:

Weet je niet dat die bubbers altijd in kostuum zijn? Ook met zo een mooi "Belgique" speltje op en zo.
Die eikels denken dat ze de nieuwe "bourgeoisie" zijn... :roll:

Echt belachelijk, trouwens. Een brief naar de paus sturen?? :lol:

Ik vraag me echt af waar de BUB haar leden recruteert. In gestichten of zo? :rofl:

baseballpolitieker 2 juni 2007 16:39

Het vaticaan?????

:rofl:

Herr Oberst 2 juni 2007 16:40

De grote doorbraak van de BUB is nabij. De Belgen hebben nu kunnen zien wat voor een geloofwaardige en serieuze partij het is. Niets staat de verkiezingsoverwinning van de BUB nu nog in de weg.

toccata 2 juni 2007 16:54

:d

DebianFox 2 juni 2007 17:05

in welke taal gaan ze die brief sturen naar de paus? Benedictus is toch een Duitser, ze gaan toch niet naast Belgie's 3e taal kijken .. ahja juist ze beschouwen Duits als een regionale taal en niet als een officiele landstaal :)

Jazeker 2 juni 2007 17:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Prien G. (Bericht 2700904)

:rofl:

solidarnosc 2 juni 2007 19:08

Alle respect voor mijn medelillliputters maar als ik op die manier op de VRT moet komen dan liever niet. ;) Maar goed. Je hebt niet altijd te kiezen hoe en waar de TV beelden schiet en zo en je moet pakken wat je kan krijgen. In die zin is het resultaat wel positief. Ik weet niet of ze dit hebben getoond in het journaal. Indien dit het geval is dan zijn jullie al meer in het nieuws geweest dan CAP en ik denk ook PVDA samen. ;-)

Jazeker 2 juni 2007 19:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door solidarnosc (Bericht 2701496)
Alle respect voor mijn medelillliputters maar als ik op die manier op de VRT moet komen dan liever niet. ;) Maar goed. Je hebt niet altijd te kiezen hoe en waar de TV beelden schiet en zo en je moet pakken wat je kan krijgen.

Een Ruben du Dolfijn die in overmatig netnietmaatpak bij een plakkersploeg verschijnt. Lijkt me dat ze op voorhand op de hoogte waren, niet? Of gaat Ruben in netnietmaatpak affiches plakken? :lol:

Citaat:

In die zin is het resultaat wel positief. Ik weet niet of ze dit hebben getoond in het journaal. Indien dit het geval is dan zijn jullie al meer in het nieuws geweest dan CAP en ik denk ook PVDA samen. ;-)
Voor de BUB hoop ik van niet. Ik zou het zielig vinden moest heel Vlaanderen weten dat de BUB Yves Leterme gaat rapporteren bij de paus omdat hij zogezegd voor meer bevoegdheden is voor Vlaanderen.

Knuppel 2 juni 2007 20:00

Citaat:

Ik zou het zielig vinden moest heel Vlaanderen weten dat de BUB Yves Leterme gaat rapporteren bij de paus omdat hij zogezegd voor meer bevoegdheden is voor Vlaanderen.
Ha neen, hé!
Het is omdat Leterme de Walen haat en damagnie, hé?

Hans1 2 juni 2007 21:19

Wanneer Paus Benedictus de XVIde de brieven van de B.U.B. en de CD&V ontvangen en met aandacht zal gelezen hebben, zal hij wel vlug zijn kant gekozen hebben. Er is dan ook niets christelijks aan de CD&V.;-)

Jan van den Berghe 2 juni 2007 21:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Herr Oberst (Bericht 2701223)
De grote doorbraak van de BUB is nabij. De Belgen hebben nu kunnen zien wat voor een geloofwaardige en serieuze partij het is. Niets staat de verkiezingsoverwinning van de BUB nu nog in de weg.

Inderdaad, de grote stortvloed gaat beginnen. En dit met de pauselijke zegen! Ex cathedra zal de Kerk ongetwijfeld de BUB uitroepen tot de enige christelijke partij van heel België. Hans I le Grand zal daarna ongetwijfeld de onderscheiding Pro Ecclesia et Pontifice ontvangen. Hans I en Ruber de Cotter de Dolfijn, de nieuwe zouaven in dienst van "Outer en Heerd"!

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:32.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be