![]() |
de Blubbers op de vRT
http://www2.vrtnieuws.net/cm/vrtnieu...uws/070602_BUB
en maar zeiken dat ze nooit aan bod komen in de media , ti s precies LDD :lol: :lol: |
Stuur die brief maar naar de paus en steek er tegelijk een erelidkaart in...
|
De paus gaat het druk krijgen met al deze brieven over het overplakken ofzoiets :?
|
Wat een grap! :lol: :lol: :lol:
|
Mooie reclame voor BUB!
|
Gaan de Bubbers altijd plakken mee hunne plastrong aan of alleen als er camera's in de geburen zijn
wat een eikels :lol: :lol: |
maar allez :lol:
|
Ik kon niet meer na het bekijken van die reportage. En ook Wim De Vilder vond het blijkbaar nog plezant. Zijn lach gezien toen hij zei dat de BUB seperatisme onchristelijk vond. Alle hop Hans en co, op naar het ministerschap na deze prachtige reportage!
|
Citaat:
Net een bende schoolkinderen die verklikkertje gaan spelen bij de meester. Hoewel de reactie van de CD&Vortigheid ook boekdelen spreekt. Wanneer Blub een reactie stuurt naar die reactionaire dictator uit Vaticaanstad, dan zullen zij hetzelfde doen. Typische reactie van een kleuterpartij zonder ruggegraat.:roll: |
Citaat:
Die eikels denken dat ze de nieuwe "bourgeoisie" zijn... :roll: Echt belachelijk, trouwens. Een brief naar de paus sturen?? :lol: Ik vraag me echt af waar de BUB haar leden recruteert. In gestichten of zo? :rofl: |
Het vaticaan?????
:rofl: |
De grote doorbraak van de BUB is nabij. De Belgen hebben nu kunnen zien wat voor een geloofwaardige en serieuze partij het is. Niets staat de verkiezingsoverwinning van de BUB nu nog in de weg.
|
:d
|
in welke taal gaan ze die brief sturen naar de paus? Benedictus is toch een Duitser, ze gaan toch niet naast Belgie's 3e taal kijken .. ahja juist ze beschouwen Duits als een regionale taal en niet als een officiele landstaal :)
|
Citaat:
|
Alle respect voor mijn medelillliputters maar als ik op die manier op de VRT moet komen dan liever niet. ;) Maar goed. Je hebt niet altijd te kiezen hoe en waar de TV beelden schiet en zo en je moet pakken wat je kan krijgen. In die zin is het resultaat wel positief. Ik weet niet of ze dit hebben getoond in het journaal. Indien dit het geval is dan zijn jullie al meer in het nieuws geweest dan CAP en ik denk ook PVDA samen. ;-)
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Het is omdat Leterme de Walen haat en damagnie, hé? |
Wanneer Paus Benedictus de XVIde de brieven van de B.U.B. en de CD&V ontvangen en met aandacht zal gelezen hebben, zal hij wel vlug zijn kant gekozen hebben. Er is dan ook niets christelijks aan de CD&V.;-)
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:32. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be