![]() |
Dehaene nu al genoemd als informateur
Zie http://www.hln.be/hlns/cache/det/art...BottomArtikels
Maar stel dat de CD&V-NVA de verkiezingen wint en Dehaene wordt informateur, welk gevolg heeft dit dan? Kan het dan zijn dat Jean-Luc Dehaene (of wie weet wel Celie die nu ook in de politiek zit dacht ik) kamervoorzitter (kamervoorzitster) wordt? |
mens zou zich afvragen wat het nut is van te gaan stemmen.
CD&V, SPA en VLD hebben toch allang hun regering samengesteld. Of je nu voor CD&V stemt of SP-A, maakt geen zak verschil uit. |
Gaat die seniele dikzak de regering samenstellen? Dat belooft.
|
Het is een dikzak met veel macht. Dat belooft inderdaad.
Toch denk ik dat zelfs Dehaene deze keer niet voldoende zal hebben aan 100 dagen, sire. |
ik dacht dat die beloofd had te verdwijnen
|
Politieke beloftes zijn onbetrouwbaar en waardeloos.
|
Wie anders?
|
Spitaels, Coeme, Claes, Delcroix, Willockx, Tobback
toch keuze genoeg |
Dehaene, de uitvinder van de crisisbelasting (die nog niet afgeschaft is, ik betaal ze nog elke maand van mijn karig pensioen), de man die goed in de zakken van de kleine man heeft gezeten om de Maastrichtnorm te halen en die zelf in alle mogelijke vetpotten graait! Mooi is dat! Volgens mij zijn er al voor-akkoorden gesloten en is stemmen zo goed als nutteloos!
|
Dehaene als informateur, op naar Martens X!
:-D |
hij kan nu wel gratis pinten geven he.
|
Tindemans leeft ook nog trouwens
|
Louis Michel als formateur nondeju!!! Hij doet dat goed.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Teruggrijpen naar de mannen en de generatie die dit land zo in de knoei hebben gebracht op alle vlakken is dus GEEN goede oplossing. Tijd voor nieuwe recepten. Koudwatervrees is geen excuus meer. snap je? |
voor informateur zoeken ze toch altijd een ouden die het allemaal al gezien heeft. Wie zou jij dan aanstellen? Groene vogel? ;)
|
Kan iemand op mijn vraag atwoorden aub?
Citaat:
|
Ik denk niet dat kamervoorzitter worden ook maar iets te zien heeft met het (in)formateur spelen voor een regeringsformatie. Scheiding der machten hé.
|
Citaat:
De kamervoorzitter De Croo is niet meer van de jongsten en daarmee dacht ik dat Dehaene (ook niet meer van de jongsten) deze taak misschien zou overnemen als CD&V zou winnen, en aangezien de informateur contacten heeft met de koning, en De Croo ook veel met de koning spreekt maakte ik die link. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:11. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be