![]() |
3jaar cel om iemand dood te slaan
Kan dit eigenlijk wel,3 jaar cel krijgen om iemand dood te slaan,en dan met wat strafvermindering,pffffff.....
Gewoon een eerlijke vraag,is deze straf niet veel te licht |
Duveltje, er zijn daar al genoeg topics over.
Wees eens geen emoforumganger die bij het minste geringste wat in zijn hoofd schiet, direct een nieuw topic begint. |
Was nochtans bedoeld om de grote van straffe te bespreken,vandaar dat ik geen link naar die andere zaak plaatste
|
Dan moet je eens duidelijk zeggen wat er gebeurd is.
Er is geen persoon 'dood geslagen'. Er is een persoon geslagen, waarna hij is overleden. Geweldig nuanceverschil, natuurlijk. |
Citaat:
Laat het mij zo zeggen een duidelijke moord,prijs 3 jaar :roll: |
Citaat:
Zie, ofwel snap je het niet goed en dan is jouw mening niet relevant. Ofwel wil je het niet snappen en is je mening alweer niet echt relevant. |
Citaat:
ook voor de dode, zonder twijfel:lol: ...en voor zijn familie. |
Citaat:
Als ik het niet snap zal ik zeker niet de enige zijn,of was het een oweerstaanbare drang om iemand te mogen dood kloppen :roll: |
Citaat:
Moeten we nu de conclusie trekken dat je beter ineens goed doorklopt zodat de persoon in kwestie potdood is in plaats van bewusteloos? Scheelt alvast een slok op de borrel nietwaar! |
Citaat:
Ik gok meer dan 5 jaar. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Allez Duveltje, hoe kan je nu zoiets veronderstellen?
Maar nee: die in tienen waren RACISTEN jong! Ze waren blank! en hadden kleren met symbolen aan (je weet wel, zoiets als hoofddoeken maar dan andersom). Toch niet moeilijk dat je dan dubbel gestraft wordt hé! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En als jij elementaire rechtsprincipes niet wil aanvaarden of begrijpen, dan is dat jouw probleem. Voor de meeste mensen is het echter gelukkig logisch dat een straf zwaarder wordt als er opzet mee gepaard is en nog zwaarder als er voorbedachtheid in het spel is. |
Een kick op het hoofd geef je maar met 1 bedoeling, en dat is het slachtoffer te doen sterven.
Afhankelijk van huidskleur van de dader natuurlijk. Hoe bleker, hoe hoger de straf. Dus duveltje, gezien de kleur van je avatar, moogt gij u wel es laten gaan in een straatgevecht ;-). (en ik nog iets meer :-)) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:23. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be