![]() |
CAP spreekt wartaal in de zevende dag
Sorry,maar CAP heeft de boot gemist om zijn andere politiek nu een voor heel Vlaanderen uit te leggen,het verviel naar oude SPA zever dat geen kat interesseert,PVDA met Van duppen was daarintegen heel duidelijk en klaar in de taal
Dat is dus een gemiste kans voor CAP:? |
Citaat:
Ik vond dat raf het niet slecht heeft gedaan... BVDS zou het volgens mij beter gedaan hebben, maar het was niet slecht... |
Citaat:
Jammer eigenlijk :? |
Wat heeft hem gezegd?
Nu,ik weet dat Raf soms kan zagen en niet de beste spreker is maar hij is dan ook maar een kleine man,niet? |
Citaat:
Beter waren het geweest om daar een gewone arbeider te zetten die zuiver kon uitleggen wat het verschil is tussen CAP en SPA Weet je,NIEUWE POLITIEK !!!!! |
Raf is een gewoon arbeider,hij werkt voor de lijn.
|
Citaat:
|
ah,vanduppen kan beter toneel spelen dus?
|
Citaat:
Stem dan voor hem ipv het Vlaams Belang. |
Citaat:
Wil jij nu echt dat ik dit verander? |
Citaat:
Nee want Van Duppen komt op voor de kamer en niet voor de senaat. ;-) |
Citaat:
De Senaat op mijne maat De Limburgse Leeuw omdat hij al wel iets bewezen heeft ivm. armoede,dit kan ik getuigen;-) |
Wartaal? Ik heb het nochtans zeer goed begrepen.
En wat ik vooral begreep is dat daar twee mensen zaten van verschillende partijen, die gewoon samen hadden moeten opkomen. Hopelijk komt er wel een samenwerking na de verkiezingen! |
Citaat:
Nee,CAP moet leren praten met de gewone man in zijn taal bv. Het Vlaams Belang is groot geworden met de leuze "EIGEN VOLK EERST" dat verstaat iedereen hé |
Citaat:
Van Duppen heeft het best gescoord. Met wat hij zei over geneesmiddelen, Dafalgan was een schitterende keuze als voorbeeld. En ivm arbeidsvoorwaarden dat verhaal over die ongetrouwde zwangere vrouw (in zijn eigen praktijk) met haar interimjobs. Goed gedaan. |
Citaat:
Dus CAP,hier moet je nog in leren hoor!!! |
Van Duppen kwam inderdaad vlotter over. Hij heeft dan ook al heel wat ervaring...
|
Citaat:
;-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:02. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be