![]() |
Examens
Voor sommigen onder ons zijn de examens begonnen (voor de kleine of de grote school :-D).
Frustrerend, niet? Frustrerend, zoals: morgen een examen hebben, een weekeinde goed geleerd hebben, er achter komen dat het eigenlijk open boek is. :x |
Ik heb mijn laatste examen afgelegd in februari :cheer:
4 weken examen, dat staat voor mij gelijk aan een oase van rust... |
Citaat:
jij doet toevallig maatschappelijk assistent in XIOS en je bent nu bezig met een stage? |
Citaat:
Nee,communicatie/Pr in Xios en inderdaad op stage. (hard werken is het niet, kan je zien aan mijn forumaanwezigheid) Hoe komt dat je er zo dichtbij zat? :-D |
Citaat:
:-) |
Citaat:
Graptje hé. :lol: Nu ben ik echt nieuwsgierig... |
het zit zo,
van ver ken ik iemand die dat doet, en ik heb (had) het gevoel dat jij dat was. De persoon in mijn gedachten is een toffe gast dat goed kan opschieten met alles en iedereen, in het bijzonder met allochtonen, liever de boel op stelten zet in de klas dan notities te nemen, graag in discussie gaat met de leerkrachten maar niet over schoolse zaken, maandagmorgen de strafste verhalen kan vertellen maar niet de juiste antwoorden op de vragen van een test dat hij overigens knal vergeten was... zo, zo'n gevoel heb ik ook bij jou en ooit had je eens gezegd dat je op XIOS zat. ben ik juist? ;-) |
Citaat:
Ik moet zeggen dat die gast inderdaad wel wat op mij trekt qua houding. Jij moest psychologie studeren, man :-D |
Oeh, styllo_ben, analyseer mij! :D
|
Examens trouwens, ja. Ik heb er al één gedaan op 25 mei. Woensdagmiddag logica en donderdagochtend-tot-avond wiskunde, en daarna heb ik weer drie dagen rust. 't Is een beetje hectischer dan anders, mijn examenrooster. Maar ik amuseer me, dus je hoort me niet klagen. :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Leerkracht in brand gestoken? |
Ongewettigde afwezigheid.
Oh, well... iaj-student :cheer: |
Citaat:
inderdaad :cheer: |
19 juni zijn we er van af! Hopelijk voor 3 maand !!
|
Citaat:
|
Mijn oudste dochter heeft een nieuw kapsel & is 200 gr afgevallen, ze krijgt nu van haar 200 leerlingen buitengewoon veel complimentjes.. zouden de examens daar voor iets kunnen tussenzitten ?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:11. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be