![]() |
Poetin compleet doorgeslagen
Citaat:
|
Ik denk dat Poetin echt niet meer dan een goede grap aan't vertellen was. =')
|
Citaat:
|
Zoals elke communistische (jazeker) dictator voelt hij zich een superdemocraat....:-P
|
Jeltsin zoop als een tempelier ... Maar wat Poetin nuttigt kan toch niet gezond meer zijn ...
|
joepiiiiiii hoi hoi hoi mag ik op de knop drukken ?
Ik ga wel NIET wachten en twijel tante spelen gelijk nen poet in ....pfff t'is nen angsthaas ik had al lang gedrukt al wast maar om de natuur NOG te redden . Wie weet moest hij zen gebruiks aanwijzing nog lezen en vertalen pffff erg . |
Ik lag in een deuk toen ik dit las. Straks nog Bush die zegt dat hij geen religieuze fundamentalist is en de week is weer goe.
|
LOL fox hahahaha een goei ;-)
|
Poetin is cool, aight?
![]() Ze ownlé demokrèt in ze aws, mk? |
Tja nog goed dat een derde ambtstermijn er voor hem niet meer inzit, hij is blijkbaar eventjes de pedalen kwijt. Hij dreigde ook nog met acties om Rusland te beschermen indien er raketten in Polen worden geplaatst.
|
Het is niet de eerste keer dat hij een beetje raar doet. Volgend filmpje kust hij een jong jongetje op de buik. Bizar (of toch niet).
http://wonkette.com/politics/kids/th...ape-185613.php Nuja, zolang de mensen opkijken naar mannen in maatpak en das die vanachter hun spreekgestoelte de democratie spreken worden we gemanipuleerd door diegene met minder geweten dan ons, de wolven die zich hullen in schaapsvacht. De duisternis moet zich altijd hullen in het licht om zijn ware aard te verbergen. |
Citaat:
Pin d'Ar |
Geweldig staaltje van democratie krijg je te zien telkens er tegenbetogingen gehouden worden.
|
Teveel macht is niet gezond voor de geest.
|
Z-A-L-I-G-E K-E-R-E-L !
Zet hij het westen even mooi op hun plaats met hun eenzijdige kritiek. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:06. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be