![]() |
sorry vals is vals
In een peiling van De Standaard of zij mogen weigeren een advertentie van het VB op te nemen was de peiling de eerste uren volledig nee. Plots komt het ja als winnaar.
Een sterk vermoeden wekt me op, dat dit hier pure oplichting is door de krant zelf. Citaat:
|
Citaat:
Die Vlaams Blokkers toch... De pers is alleen maar objectief en neutraal als er iets geschreven wordt in hun voordeel, anders zijn het oplichters en foefelaars. Zielig... |
En hij zag niet dat de poster een n-va'er was..
Het was mij ook opgevallen en het gebeurt herhaaldelijk. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Het is wat raar dat een krant aan lezers vraagt of zij zelf mag beslissen wat er gepubliceerd wordt.
Even onnozel zou de vraag zijn: "Mag de Standaard afwijzen dat het ganse Lombasiaans Manifest morgen gepubliceerd wordt?" |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het is niet de eerste keer blijkbaar, keer op keer gaan de polls in het voordeel van het belang maar draaien ze uiteindelijk om in een 'nipte' nederlaag...
|
Citaat:
lezersbrieven die toekomen op redacties van kranten, in de trant van: " ik stemde totnutoe nooit voor het vb, maar nu is t genoeg geweest... volgend keer stem ik vb!", blijken in vele gevallen geschreven door lokale mandatarissen van de partij zelf... en hun internet trollekes a la stijn hiers of ortwin depoortere (men zou toch denken dat die gasten wel wat beters te doen hebben dan gansche dagen het internet af te schuimen) zijn ook meesters in het zich voordoen als toevallige sympathisanten van de partij... (remember "de knut" op dit forum) het vb moet niemad een les komen spellen ivm georchestreerde acties op het internet.... |
Citaat:
2) Vertel eens over Knut?:-D |
Citaat:
|
Citaat:
|
ook gemerkt... Ik kan me moeilijk voorstellen dat die op een kwartier meer bezoekers zouden kunnen verwerken dan wat ze eerst op nen halve voormiddag hebben gehad.
Maar ja, hier is geen controle op. T'is hun poll, hun site, dus ze doen wat ze willen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Dat is pas democratie: kranten die ZELF beslissen wat er gepubliceert word.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:22. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be