![]() |
Centrum gelijke kansen is een VLD bedrijf
Centrum gelijke kansen is een VLD bedrijf ben ik zeker van .
CGKR dienen enkel SOMMIGE mensen zen NIET onafhankelijk ! Onkelickx die ooit minister gelijkheid was of Miep Vogels kentge nog hé Amateurs zen't ja pure discrimineerende amateurs & MENSEN zen NIET dom . Eigen belangen intern zen belangrijker dan RECHT opvolgen tssss ZIELIG en LEEG |
Het VWS is ook al een OPEN VLD bedrijf... :-P
|
lol tjah democratie heet dat maar men beseft NIET welke sociale gevolgen het heeft als men rijkeren rijker wil maken en hun steunt .
Weetge ik zen zelfs ook nen open vld burger tot 10/06/2007 moh ik hoop den dag erna NIET :-) Der wonen hier te veel rijken zenne op de financiële kap van de gewone mensen. ;-) Ik vertrouw ze voor geen haar den vld-spa-groen-en veel andere erg hé pfff. |
Citaat:
|
Hun stand punten zen beter dan de anderen ja moh ik hem het niet mé hollanders pvda .
cap is duidenlijk mé andere politiek bezig zenne :-) |
Citaat:
Heeft trouwens als boegbeelden Jef Sleeckx, Georges Debunne, Roberto d'Orazio, Faust... Kortom allemaal ervaringsdesdundigen in de kansarmoede... |
Pfff is moeilijk om te vertrouwen in sommige naasten de progressieven vroegen me nog van ge moogt staat aanklagen en zo ...veel steun en begrip kreeg ik van hun als ARME werker 6/7 achja .
Ik voel me soms een zwakke blanke naieve belg . Merci om men vertrouwen in men land te repareren ...het werkt +- en men kerk therapie helpt ook . Eigenlijk zen ik trots op hun :-D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:51. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be