![]() |
PVDA+ maakt 4-talige folder
Aangezien PVDA+ de partij van de bevolking bij uitstek is, maakt zij een 4-talige folder om zoveel mogelijk mensen van dienst te kunnen zijn.
Hier kan je hem downloaden om aan je Turkse of Marokkaanse buren of vrienden uit te delen. >> 4-talige folder downloaden Mvg |
Ik hoop maar dat jullie folder ook in het Koerdisch en het Berbers beschikbaar is.
|
Citaat:
|
En de Duitstaligen? Die mogen rotten?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Voor alle duidelijkheid, het betreft enkel in Schaarbeek.
(was dat blijkbaar even vergeten te melden :oops: ) |
Citaat:
Als je je brochure werkelijk ook in het Koerdisch zou verspreiden, zullen ze je bij het Koerdisch instituut wel helpen. |
Weeral een minachting tegenover de Vlamingen en dit keer ook tegen de Franstaligen.
De A van de PVDA staat voor Allochtoon zeker. De PVDA moet nu zeker niet afkomen dat ze voor iedereen zijn en zeker niet voor de autochtonen. Men vindt immers dat men de officiële talen kennen niet meer belangerijk is en daardoor zicj ook kanten tegen integratie. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Hoe kan je de integratie bij de de bevolkingsgroep die onze taal niet machtig is helpen, als je bij voorbaat beslist deze uit te sluiten. Moet je mij eens uitleggen. |
Citaat:
|
Vandaag kreeg ik het verkiezingskrantje van de PVDA in de bus. Er zat een leuke bon bij om het programma te besten en drie weken Solidair te ontvangen.
Heel leuk allemaal - ik heb het meteen verzonden naar Brussel - maar is dat niet wat laat? De verkiezing is zondag, en nu pas wordt een bon rondgezonden om het programma te bestellen? |
Citaat:
|
kleine tip, zet nooit een turkse en arabische vertaling bij elkaar :wink: . Dat vloekt toch alleen maar.
Voor de rest, mooi initiatief |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
;-) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:12. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be