![]() |
auto-ongeluk voorzitter Frank Vanhecke
Vannacht was onze voorzitter betrokken bij een aanrijding in Ternat (Pajottenland).
Zijn auto belande in de gracht en werd tot schroot herleid. Wie weet meer want de media hebben besloten om dit te verzwijgen ? Herinner u bvb het media-circus rond het ongeluk wegens overdreven snelheid van Verhofstadt op de R4. De voorzitter zou niet ernstig gewond zijn maar ik vind toch dat de media dit eens zouden mogen vermelden. |
Ik ben niet zijn fan , maar hoop dat er geen ernstige kwetsuren zijn.
Ik hoop dat hem dit wel tot het nadenken zet. Dat leven, welk leven dan ook gerespecteerd moet worden. Of het nu om een Belg, Waal, kip, kat of andere aardbewoner gaat. |
Citaat:
|
Niets over gevonden , zelfs niet op de site van het VB ....
Enkel deze draad .... Inside info gekregen ??? |
Pajot meent dat de mensen bij de kranten 's nachts doorwerken om fait divers zoals een ongeluk van de voorzitter van het VB nog snel in de kranten te gooien.
Hij heeft vannacht een accident gehad en Pajot meent dat dat dan maar deze morgen nog in de kranten moet staan of dat alle kranten om 8u30 hun site al volledig hebben aangevuld. Hij kan het VB hetzelfde verwijten want ook daar staat nog niets op de site. |
Citaat:
;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Of denk je dat er in elke gracht een journalist ligt te wachten tot er een politicus van de weg raakt? |
Citaat:
Om in het midden van de nacht de persen te vertragen en dat ongeval er bij te gooien, dat noem ik inderdaad een fait divers. De doorsneekrant is al gemaakt om de dag ervoor om 14 uur, als u meent dat dit ongeval zo wereldschokkend is dat dat anders zou moeten zijn... |
Citaat:
Dat is waar. |
Citaat:
|
Citaat:
Ongelooflijk toch PAJOT, dat het VB hier nog niet over van de daken heeft staan schreeuwen eh! |
Citaat:
|
ach ik weet war BVL dwars zit. De Winter is van... Brugge, Van Hecke is van.... Brugge..... tja en dan dacht onze Lucien dat hij ook tot het triumviraat zou kunnen horen he.....
gewoon jaloers omdat hij een 0 bleef en de anderen belangrijk werden/waren.... meer moet ge daar niet achter zoeken.... |
BVL stelde :
Citaat:
Beste Groeten. Naschrift. BVL werd ooit uit het "Blok" 'gezet. De reden werd nooit openlijk (�* la Leterme-Vandelanotte) "geboekstaafd" ... |
Citaat:
|
Citaat:
Als het u deugd doet (en bij gebrek aan verstand) blijf maar onzin spuiten en op de man spelen...:roll: |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:45. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be