![]() |
Vlaamse blondjes
Je zal mij geen grappen over domme blondjes horen vertellen . Maar Linda Vissers is toevallig wel blond, zetelt voor het Vlaams Blok in het parlement waar ze... tja wat ze daar doet weet ik niet. Kijk, luister en wees verbijsterd over de antwoorden die blonde Linda geeft op 5 vragen die voor een parlementslid toch niet echt moeilijk zouden moeten zijn (behalve de laatste vraag, dat ze daarop fout antwoord is nog te begrijpen):
http://www.ozzemblog.blogspot.com/ Vlaamse kracht? Misschien. Vlaamse domme kracht: alleszins |
Het zijn dan ook dwaze belgicistische vragen voor royalty watchers...
|
:rofl:
Die blonde snollen bij het Vlaams Blok zijn er toch ook alleen maar bij om de hoop te vergroten... |
Citaat:
Juist ja... :? |
Hilarisch gewoon :rofl:
|
Citaat:
En ja die gemeenschappen en gewesten had ze wel mogen weten. De rest wist ik ook niet. Enfin, die mag wel eens geëvalueerd worden na de verkiezingen. |
Citaat:
Het is toch echt te zot voor woorden dat Linda denkt dat Wallonie de hoofdstad is van wat dan ook :lol::lol::lol::lol: |
Citaat:
|
Wat is nu eigenlijk de hoofdstad van Waals-Brabant?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
leep gezien |
http://www.gva.be/nieuws/verkiezingen/quiz/ hier is de rest te zien. Er zitten in zowat elke partij achterlijke mensen hoor.
Die NANCY MBUYI ELONGA van Groen! weet niet eens hoeveel provincies er zijn :wtf: En bv Greet Van Gool van SPA die niet eens correct kan antwoorden op de vraag aan hoeveel landen België grenst. |
Citaat:
|
ik dacht Nijvel
|
hoe herken je een marrokaanse vrouw dan ? ..... aan hun snor!!
|
Moet wel vaststellen ,dat het belang op de 2de plaats eindigd met minder kandidaten ,dus zeer goed!!
|
Nu er niet enkel Vlaams Belang kandidaten kunnen buizen is het rendez-vous in deze darkroom afgelopen denk ik
|
Citaat:
|
Citaat:
Het zijn Griekse vrouwen die in de moppen een snor hebben. :| |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:22. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be