![]() |
man amputeert eigen been met zakmes
Citaat:
|
Zakmes?
Hij had juist een boom omgezaagd, neem dan toch die zaag :-D |
Heeft hij dat met het mes, de nagelvijl of de kurkentrekker gedaan?
|
Citaat:
|
Er staat niet bij of ze nog een poging hebben gedaan om iets van z'n been nog te redden ... aannaaien of zo ...
Toch keihard van die man ... Wat een mens niet allemaal kan in een overlevingssituatie ... |
Citaat:
|
Citaat:
|
een arm of een been amputeren, daar kijkt niemand nog van op.
nu willen we graag eens een verhaal horen over iemand die met z'n kop tussen de spijlers van de trap bleef steken en z'n kop amputeerde. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Probleem is ook dat je met een zakmes niet echt 'mooie' wonden maakt... Als je morgen met een zeer scherp koksmes je vinger eraf snijd, heb je een hele goeie kans.. maar als je dat voorhebt met een zaag is het al een pak moeilijker... Die wondes zijn niet proper 'gesneden' en zijn moelijker aan elkaar te zetten... Het verhaal van de wandelaar en het rotsblok ken ik... hierover een gruwel detail... Deze jongen heeft 'redelijk' lang gewacht om zover te komen om zijn arm zelf te amputeren... ik dacht dat hij zei dat de doorslag er kwam wanner hij zijn eigen verpletterde hand begon te 'ruiken'... brrrr |
Citaat:
|
die gast van die zijn arm geamputeerd heeft stond ooit in de Humo
maar aangezien niemand dat hier leest; BigF's quick review van "Die gast die zijnen eigen arm amputeerde met een zakmes"; *zijn arm begon af te sterven en hij besefte dat-ie eraf moest *zijn zakmes was de logische keuze want het scherpste wat hij bijhad *het was ook geen bot zakmes *door het vlees snijden viel goed mee, door de startende afsterving was die arm tegen het gevoelloze aan *pezen zijn taai *botten nog erger geen dank |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mond?
|
Citaat:
|
na 5 dage ni ete en me een lang zakmes, probeert het is, volges mij zou da nog wel mogelijk moete zijn als ge echt ni dood wilt
|
Citaat:
|
Homer Simpson zat wel eens met beide armen in een automaat
Of misschien gemakkelijker, iemand zoeken die nog maar 1 arm heeft, alhoewel daar wel een vertekening zal opzitten daar die al meer de grenzen van hun lichaam moeten aftasten misschien Ik denk dat dat onderzoek niet ethisch zou zijn volgens de goegemeente trouwens |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:52. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be