Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Paris hilton uit de gevangenis (https://forum.politics.be/showthread.php?t=90811)

Kay_ 7 juni 2007 15:09

Paris hilton uit de gevangenis

Volgens mijn bronnen is Hilton net vrij gekomen 8O

Kay_ 7 juni 2007 15:10

Net op hln.be gevonden

Citaat:

<H1 style="PADDING-RIGHT: 0px; PADDING-LEFT: 0px; PADDING-BOTTOM: 0px; MARGIN: 0px; PADDING-TOP: 0px">Paris Hilton vrij na drie dagen huilen in de cel
Citaat:

Paris Hilton heeft vanochtend heel vroeg de gevangenis verlaten.

Volgens gezaghebbende Amerikaanse nieuwssites is Paris Hilton vandaag vrijgelaten uit de gevangenis. Over een uurtje houdt het Sheriff's Department van LA County een persconferentie om de vrijlating toe te lichten.

De hotelerfgename werd veroordeeld tot 45 dagen cel wegens rijden zonder rijbewijs, maar die termijn werd tot 23 dagen ingekort wegens 'goed gedrag'. Paris Hilton meldde zich zondag aan de gevangenis, maar zou dus na drie dagen weer op vrije voeten zijn. De reden voor de vervroegde vrijlating is nog onbekend, maar geluidsoverlast valt niet uit te sluiten gezien Paris naar verluidt onafgebroken zat te janken.

Paris zou vanochtend heel vroeg de gevangenis in Lynwood al verlaten hebben. De voorbije dagen werd vanuit verschillende bronnen gemeld hoe zwaar ze het had in haar speciale cel. Ze zou onophoudelijk hebben zitten wenen en bleef ontroostbaar, ook na een gesprek van twee uren met haar psychiater en aanmoedigende woorden van haar celburen, twee vrouwen die wegens moord waren veroordeeld. (hln)
</H1>

manta 7 juni 2007 15:11

8O 8O 8O
Er stond vanochtend al hier en daar iets over te lezen , de mogelijkheid was er ...
Ze heeft 2 dagen en nachten liggen bleiten als een boeleke , en nu mag ze vrij ???
Ik zou niet graag naast de begijnenstraat wonen , als die daar allemaal beginnen te janken ....
wat een klucht ....

Derk de Tweede 7 juni 2007 15:12

Klassejustitie voor dat lelijke k*nk*erwijf!

Kay_ 7 juni 2007 15:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door manta (Bericht 2712452)
8O 8O 8O
Er stond vanochtend al hier en daar iets over te lezen , de mogelijkheid was er ...
Ze heeft 2 dagen en nachten liggen bleiten als een boeleke , en nu mag ze vrij ???
Ik zou niet graag naast de begijnenstraat wonen , als die daar allemaal beginnen te janken ....
wat een klucht ....

Wel schoon vrouwke :twisted:

Dronkoers 7 juni 2007 15:13

so? nog 20 dagen isoleercel dan eh, geen lawaai meer

manta 7 juni 2007 15:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kay-gell (Bericht 2712458)
Wel schoon vrouwke :twisted:

Die in de cellekes ernaast kunnen er ook goed uitzien .... En die zitten mischien al jaren zonder *pannenkoeken bakken*.... Da's pas vuurwerk :lol:

StevenNr1 7 juni 2007 15:23

wie zou ze binne gedaan hebbe?

Kay_ 7 juni 2007 15:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door StevenNr1 (Bericht 2712494)
wie zou ze binne gedaan hebbe?

Mij niet :cry:

Bovenbuur 7 juni 2007 15:26

Over dit soort voortrekkerij kan ik zo boos worden. Je hebt al als enige een privécel, hoeft ondanks je slechte arrogante gedrag maar de helft van de straf uit te zitten en nog zit je te janken. Als je de bak niet aankan, zorg dan dat je eruit blijft, gewoon op de manier dat iedereen dat moet doen, en niet met praatjes over je rijke papa.
't is dat ik het Hilton toch al niet kan betalen, anders zou ik het nu boycotten.

Misschien geeft ze wel de aanstelleritus. Meestal wordt die term alleen als grapje gebruikt, maar bij sommige mensen zou je het bijna als echt ziektebeeld omschrijven...

Griffin 7 juni 2007 15:30

Ze hebben haar geen dildo willen geven?

Dronkoers 7 juni 2007 15:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Griffin (Bericht 2712512)
Ze hebben haar geen dildo willen geven?

Ze zal die kuttelekker van een hond missen zeker?

Griffin 7 juni 2007 15:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dronkoers (Bericht 2712526)
Ze zal die kuttelekker van een hond missen zeker?

Paris Hilton in Expeditie Robinson... dag 3 is ze al zo vermagerd dat de rest denkt dat ze dood is.

Zyp 7 juni 2007 16:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kay-gell (Bericht 2712444)
Volgens mijn bronnen is Hilton net vrij gekomen 8O

serieus?

lol lol lol....

tsss, altijd met een air van "i'm a selfmade strong bitch, here i am, look at me, you suckers"...

en da kan nog geen maand in een cel zitten...

Ik stel voor om da omhooggevallen, vor nix goe, trutke een HELE grote "L" op haar voorhoofd te laten zetten....

LOOOOOOSSSER

:lol::lol::lol::lol::lol::lol:

Zyp 7 juni 2007 16:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Griffin (Bericht 2712565)
Paris Hilton in Expeditie Robinson... dag 3 is ze al zo vermagerd dat de rest denkt dat ze dood is.

PH kan ongemerkt mee, ze naaien die in een stuk kleding zoals ze deden met vishaakjes... :lol::lol::lol:

En ik hoop dat ze haar dan ook voor haak gebruiken.... liefst als er haaikes in de buurt zijn...:lol:

Metternich 7 juni 2007 16:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zyp (Bericht 2712615)
en da kan nog geen maand in een cel zitten...

Doe het haar echter maar eens na. Paris Hilton mag je zeker niet afschrijven op vlak van intelligentie. Sluw is ze zeker wel. Zij is erin geslaagd om van haarzelf een merk te maken en krijgt toch maar alles gedaan. Het imago van dom blondje heeft zij perfect uitgebuit om een gigantische marketingmachine rond zichzelf op te zetten.

Zyp 7 juni 2007 16:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Metternich (Bericht 2712631)
Doe het haar echter maar eens na. Paris Hilton mag je zeker niet afschrijven op vlak van intelligentie. Sluw is ze zeker wel. Zij is erin geslaagd om van haarzelf een merk te maken en krijgt toch maar alles gedaan. Het imago van dom blondje heeft zij perfect uitgebuit om een gigantische marketingmachine rond zichzelf op te zetten.

:lol::lol::lol::lol::lol:

delete die post vlug m8...

doe haar maar eens na... lol... papake ik wil... papake kunt gij...
Sluw? ze is niet sluw, ze doet wat haar marketing mannekes zeggen...

Ze mag haar marketing machine hebben, ze zal voor eeuwig en 2 dagen bekend staan als " voor nix goed"...

Zulk trientjes zijn echt enkel goed om 'den hoop te vergroten', als ze hun eigen vetertjes al kunnen strikken moogt ge blij zijn...

Het gene dat ze bereikt heeft is omdat ze dochter is van, er voor de meeste 'knap' uitziet (ik walg ervan), nen hele grote bek heeft en dat alles gekoppeld aan VEEEEEEL geld...

born2bewild 7 juni 2007 16:14

ik vind het goed dat Paris vrij is.
Een succesvolle zakenvrouw moet niet strenger behandeld worden omdat ze succesvol is

Zyp 7 juni 2007 16:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door born2bewild (Bericht 2712654)
ik vind het goed dat Paris vrij is.
Een succesvolle zakenvrouw moet niet strenger behandeld worden omdat ze succesvol is

ha nee, ge krijgt er 45, ne normale mens moet er dan 45 doen...

ze hebben compassie omdat 'zij' het is, en geven er rond de 20...

en zelfs dat gaat niet, en men plooit naar de beroemdheid...

Met wat bleiten is ze er op 3 dagen buiten...

strenger behandeld omdat ze succesvol is???
Nog zo een en het regent bananen...

born2bewild 7 juni 2007 16:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zyp (Bericht 2712660)
ha nee, ge krijgt er 45, ne normale mens moet er dan 45 doen...

ze hebben compassie omdat 'zij' het is, en geven er rond de 20...

en zelfs dat gaat niet, en men plooit naar de beroemdheid...

Met wat bleiten is ze er op 3 dagen buiten...

strenger behandeld omdat ze succesvol is???
Nog zo een en het regent bananen...

och
Paris verdiende dat niet en werd geviseerd.
Het is goed dat ze nu haar imperium niet vanuit de cel moet managen.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:56.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be