![]() |
Paris hilton uit de gevangenis
Volgens mijn bronnen is Hilton net vrij gekomen 8O
|
Net op hln.be gevonden
Citaat:
Citaat:
|
8O 8O 8O
Er stond vanochtend al hier en daar iets over te lezen , de mogelijkheid was er ... Ze heeft 2 dagen en nachten liggen bleiten als een boeleke , en nu mag ze vrij ??? Ik zou niet graag naast de begijnenstraat wonen , als die daar allemaal beginnen te janken .... wat een klucht .... |
Klassejustitie voor dat lelijke k*nk*erwijf!
|
Citaat:
Wel schoon vrouwke :twisted: |
so? nog 20 dagen isoleercel dan eh, geen lawaai meer
|
Citaat:
|
wie zou ze binne gedaan hebbe?
|
Citaat:
Mij niet :cry: |
Over dit soort voortrekkerij kan ik zo boos worden. Je hebt al als enige een privécel, hoeft ondanks je slechte arrogante gedrag maar de helft van de straf uit te zitten en nog zit je te janken. Als je de bak niet aankan, zorg dan dat je eruit blijft, gewoon op de manier dat iedereen dat moet doen, en niet met praatjes over je rijke papa.
't is dat ik het Hilton toch al niet kan betalen, anders zou ik het nu boycotten. Misschien geeft ze wel de aanstelleritus. Meestal wordt die term alleen als grapje gebruikt, maar bij sommige mensen zou je het bijna als echt ziektebeeld omschrijven... |
Ze hebben haar geen dildo willen geven?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
lol lol lol.... tsss, altijd met een air van "i'm a selfmade strong bitch, here i am, look at me, you suckers"... en da kan nog geen maand in een cel zitten... Ik stel voor om da omhooggevallen, vor nix goe, trutke een HELE grote "L" op haar voorhoofd te laten zetten.... LOOOOOOSSSER :lol::lol::lol::lol::lol::lol: |
Citaat:
En ik hoop dat ze haar dan ook voor haak gebruiken.... liefst als er haaikes in de buurt zijn...:lol: |
Citaat:
|
Citaat:
delete die post vlug m8... doe haar maar eens na... lol... papake ik wil... papake kunt gij... Sluw? ze is niet sluw, ze doet wat haar marketing mannekes zeggen... Ze mag haar marketing machine hebben, ze zal voor eeuwig en 2 dagen bekend staan als " voor nix goed"... Zulk trientjes zijn echt enkel goed om 'den hoop te vergroten', als ze hun eigen vetertjes al kunnen strikken moogt ge blij zijn... Het gene dat ze bereikt heeft is omdat ze dochter is van, er voor de meeste 'knap' uitziet (ik walg ervan), nen hele grote bek heeft en dat alles gekoppeld aan VEEEEEEL geld... |
ik vind het goed dat Paris vrij is.
Een succesvolle zakenvrouw moet niet strenger behandeld worden omdat ze succesvol is |
Citaat:
ze hebben compassie omdat 'zij' het is, en geven er rond de 20... en zelfs dat gaat niet, en men plooit naar de beroemdheid... Met wat bleiten is ze er op 3 dagen buiten... strenger behandeld omdat ze succesvol is??? Nog zo een en het regent bananen... |
Citaat:
Paris verdiende dat niet en werd geviseerd. Het is goed dat ze nu haar imperium niet vanuit de cel moet managen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:56. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be