![]() |
Lekker partijtje, die Waalse PS:
WEER SCHEPEN CHARLEROI IN VERDENKING
De PS-schepen Philippe Van Cauwenberghe uit Charleroi is donderdag in verdenking gesteld voor bedreigingen. De inverdenkingstelling is het gevolg van twee klachten tijdens de verkiezingscampagne van de gemeente- raadsverkiezingen vorig jaar. Tijdens de plakrondes is het tot aanvaringen gekomen tussen de teams van de PS en die van CDH en MR. Een CDH- kandidaat heeft een klacht ingediend tegen Van Cauwenberghe voor slagen, een MR-kandidaat voor bedreigingen. Van Cauwenberghe, zoon van Jean-Claude Van Cauwenberghe, spreekt zelf over "problemen" bij het plakken. VRT tt Ik ben geen VB-fan, maar als dit en VB-er was geweest, dan was de wereld te klein geworden. Ook op VRT-tt. |
PS is buitenland, verkeerde forum
|
Citaat:
![]() |
Macht corrumpeert, absolute macht corrumpeert absoluut.
En daarom bestaat het gerecht. |
In Vlaanderen kan SPA dit wel stil houden ...
|
Citaat:
|
In Vlaanderen heeft men last van de processierupsen en in Wallonie heeft men last van de corrupsiesossen...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik krijg toch de indruk dat eerstgenoemde zich een beetje wil distantiëren van de PS, ergo, zelfs de andere Waalse partijen zien in dat dit zo niet langer gaat. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
corrupsiesossen.........Mr. Di Coruppo....
De muze neemt weer bezit van mij... |
Over PS gesproken, ik lees juist op teletekst van (tv) één (pagina 167) dat gemeenteraadslid Francis Colon (PS dus) opgepakt is voor zedenfeiten met een minderjarig meisje...
eens zien of er op internet iets te vinden valt |
De pedosossen slaan weer toe...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:55. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be