![]() |
Turkse VZW en de schandalige mensenhalden in Antwerpen
http://www.atv.be/v3/newsdetail.aspx?mid=&id=5428
In een aantal Turkse VZW's in Antwerpen ontdekte de cel mensenhandel van de federale politie Oost-Europese vrouwen. Zij werken er als prostituee. Het zou vooral gaan om Turkse vzw's in Antwerpen Noord, in de buurt van het Sint Jansplein. Er lopen verschillende onderzoeken. Dat is bevestigd aan de ATV-redactie. De voorbije dagen bleek dat een aantal Marokkaanse vzw's als dekmantel wordt gebruikt voor de verkoop van drugs. Bron/ATV Antwerpen met het goed bestuur van SPA zou zich moeten schamen :evil: Wat gaat de politiek hier de volgende 4 jaar aan doen :evil: |
Ik woon in die buurt en heb hier nog nie veel zien veranderen, niet voor de nieuwe gemeenteraad, en ook nu niet.
Een vuil boeltje hier |
Citaat:
Wat gaan ze daar aan doen na zondag is mij vraag?:roll: |
Meer vragen onder tafel?
|
Citaat:
Op de één of andere manier begin ik eraan te twijfelen of er wel iemand in het bestuur zit dat competent is Want diene ludo van kampenhout kan alleen maar gebouwen afbreken om iets mottig in de plaats te zetten, en janssens hor of zie je niet, diene is met andere zaakskes bezig denk ik.. Ik zeg het, vuile boel, op alle gebied |
Citaat:
Wat erg voor Antwerpen:? Wat erg voor de dove politiekers :? En hoe moeten wij nu kiezen,zondag:roll: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De rest moet elders maar zen heil gaan zoeken. |
Valt wel op dat het weer vzw's zijn ... Blijkbaar is dat een handige dekmantel voor drugs en prostitutie ...
|
Citaat:
|
Ach, zolang de Chantal Pauwelskes mensen als Marij Uijt den Bogaerd, die o.a. deze dingen wou melden (en heeft gemeld), op staande voet buitengooien omd�*t ze het gemeld heeft... zal alles wel in orde zijn zeker?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Vereneging met Zeer grote Winst... gemakkelijk om op te richten en dan van alles uit te steken wat het daglicht niet mag zien... |
Citaat:
Toch eens curieus of ze het klaarspelen om een grote aktie tegen foute vzw's op te zetten op een paar dagen tijd ... Kwestie van toch iets te redden ... 8-) |
Citaat:
Als dat volk correct geinformeerd wordt tenminste. In mijn ogen ligt het er vooral aan dat 1. we in een particratie leven 2. media en toppolitiek van de zogenaamde democraten twee paar handen op 1 buik zijn. Natuurlijk zou iedereen die wil gaan stemmen de moeite kunnen doen om zichzelf in dit internettijdperk beter te informeren, maar... * gezien de stemplicht gaan een hele hoop mensen al tegen hun goesting stemmen dus informeren zullen ze zich ook wel niet doen. * van degenen die dat wel doen zijn er een hoop die enkel toegang hebben tot de klassieke media. Persoonlijk leg ik echter de hoofdverantwoordelijkheid bij de media. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:23. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be