![]() |
Verkiezingsmapjes????
Het was toch besloten dat de verkiezingsfolders gingen komen per mapje allemaal gebundeld. Bijna alle folders die ik tot nu toe kreeg waren afzonderlijk, er was er maar een die deze regel niet volgde.
In mijn mapje van gebundeld verkiezingsdrukwerk zat welgeteld 1 folder, van de NVA...???8-) Is da normaal of zou hier een partijgebonden postbode aan het werk zijn geweest?:lol: |
Citaat:
|
Ik kreeg hier vandaag gebundeld in een mapje mijn kiesdrukwerk van de post.
|
De post kan inderdaad enkel die stukken bundelen die ze zelf verdeeld. Ik ben zelf als militant flyers gaan bussen. Daarnaast bestaan er ook nog private verdelers van huis-aan-huis post. Er is wat verkiezingsdrukwerk betreft ook nog een verschil tussen geadresseerde post en ongeadresseerde post, ik denk dat het zowiezo enkel de bedoeling was om die laatste te bundelen.
Coekie |
Ik heb niet eens een mapje gehad :? Wel een hoop losse folders van alle partijen. Van Geert Lambert zelfs een wel erg milieubelastend doosje vol met losse foldertjes. Als die voor een extra milieubelasting durft stemmen dan stuur ik de weight watchers op hem af.
|
Ik evenmin heb een mapje ontvangen. Eigenlijk heb ik behoorlijk weinig verkiezingsdrukwerk an sich ontvangen, buiten enkele folders van het Vlaams Belang en de N-VA, en een speciaal aan mij geadresseerde brief van Bart Somers en Guy Verhofstadt, die hiermee wilden aantonen dat ze opkwamen voor de jeugd. Ik heb het stande pede de vuilbak ingekieperd.
|
Ik heb alleen folders van NVA, VB en Groen! gehad...
(van CD&V kan ik nog verwachten dat die niks sturen... in dit gehucht heeft het CD&V meer dan 50%... :roll: ) |
Veel losse folders. Twee mapjes: één met N-VA en een piepklein kaartje van LDD erin, het tweede met VB en Groen! (qua contrast kan dit laatste wel tellen)
|
Vlaams belang is mss zogezegd niet actief aanwezig in de campagne maar wel in mijn brievenbus!:-D
Verschillende folders plus dat spel kaarten en een ganzenbord,wel leuk gevonden eens wat anders... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:55. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be