Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Twee Amerikanen verdrinken tijdens poging om gsm te redden (https://forum.politics.be/showthread.php?t=90832)

Jazeker 7 juni 2007 21:06

Twee Amerikanen verdrinken tijdens poging om gsm te redden

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DS

Twee Amerikanen die geprobeerd hebben om hun gsm te redden, hebben dat met hun leven bekocht. In Sheboygan, in de Amerikaanse staat Wisconsin, is een 41-jarige met zijn hoofd in een rioolputje blijven steken en is verdronken. Hij probeerde zijn gsm uit de riool te vissen. Dat heeft de politie donderdag bekendgemaakt.
De zes brandweermannen die werden opgeroepen, slaagden er niet in om de 135 kilogram zware man te bevrijden.

Aan de Oostkust van de VS, in Durham, is een 16-jarige jongen gestorven toen hij zijn gsm wilde redden die in de golven was terechtgekomen. De jonge visser sprong het water in, hoewel hij niet kon zwemmen.

Ok, er is dus echt wel iets mis met Amerikanen... :?

Apocalyps 7 juni 2007 21:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker (Bericht 2713219)
Ok, er is dus echt wel iets mis met Amerikanen... :?

No shit Sherlock!

Graaf van Vlaanderen 7 juni 2007 21:29

De jonge visser sprong het water in, hoewel hij niet kon zwemmen.

Daarvoor moet je echt dom zijn;-)

baseballpolitieker 7 juni 2007 21:42

Wie weet was hun laatste telefoontje met God.:lol:

Boadicea 7 juni 2007 22:06

Amai, die waren zwaar SMS verslaafd. Ocharme, ze dachten hoogst waarschijnlijk dat ze de jackpot in één of ander belspelletje gingen winnen.

Bovenbuur 7 juni 2007 22:50

Als je iets laat vallen wil je het teurg, maar probeer dan wel de risico's in te schatten. Zo waren de conducteur en ik het er een tijd terug over eens dat ik mijn telefoon beter op kon proberen te rapen wanneer de trein weg was. Als dat gebeurd terwijl je haast hebt, jammer dan...

Jazeker 8 juni 2007 00:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bovenbuur (Bericht 2713382)
Als je iets laat vallen wil je het teurg, maar probeer dan wel de risico's in te schatten. Zo waren de conducteur en ik het er een tijd terug over eens dat ik mijn telefoon beter op kon proberen te rapen wanneer de trein weg was. Als dat gebeurd terwijl je haast hebt, jammer dan...

Dat je daar de treinconducteur voor nodig had. mobieltje op de sporen = verloren.

Patriot! 8 juni 2007 07:01

In een rioolputje blijven steken met je hoofd? :?

Overigens is het toch zinloos om een gsm achterna te duiken? Dat toestel overleeft dat toch niet? Ik ben ooit eens, verstrooid als ik was, met m'n gsm in mijn broekzak gaan zwemmen... ben maar even in het water geweest maar mijn gsm was wel naar de knoppen, natuurlijk...

Dronkoers 8 juni 2007 07:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DS

Twee Amerikanen die geprobeerd hebben om hun gsm te redden, hebben dat met hun leven bekocht. In Sheboygan, in de Amerikaanse staat Wisconsin, is een 41-jarige met zijn hoofd in een rioolputje blijven steken en is verdronken. Hij probeerde zijn gsm uit de riool te vissen. Dat heeft de politie donderdag bekendgemaakt.
De zes brandweermannen die werden opgeroepen, slaagden er niet in om de 135 kilogram zware man te bevrijden.

Aan de Oostkust van de VS, in Durham, is een 16-jarige jongen gestorven toen hij zijn gsm wilde redden die in de golven was terechtgekomen. De jonge visser sprong het water in, hoewel hij niet kon zwemmen.

:silly: :Angry2: :silly:

largo_w 8 juni 2007 08:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Patriot! (Bericht 2713599)
In een rioolputje blijven steken met je hoofd? :?

Overigens is het toch zinloos om een gsm achterna te duiken? Dat toestel overleeft dat toch niet? Ik ben ooit eens, verstrooid als ik was, met m'n gsm in mijn broekzak gaan zwemmen... ben maar even in het water geweest maar mijn gsm was wel naar de knoppen, natuurlijk...

manta 8 juni 2007 08:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Patriot! (Bericht 2713599)
Ik ben ooit eens, verstrooid als ik was, met m'n gsm in mijn broekzak gaan zwemmen... ben maar even in het water geweest maar mijn gsm was wel naar de knoppen, natuurlijk...

Begrijp je nu het "bermudaverbod" ??? 't is er om jezelf te beschermen ... :lol:

:cheer:Speedo:cheer: ...:cheer: Speedo:cheer: ... :cheer:Speedo:cheer:... :rofl:

Bovenbuur 8 juni 2007 08:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker (Bericht 2713465)
Dat je daar de treinconducteur voor nodig had. mobieltje op de sporen = verloren.

Ik had hem niet nodig, hij zag het toevallig ook gebeuren. Ik heb hem gewoon kunnen oprapen toen de trein weg was, niks verloren...

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:10.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be