![]() |
Racistische werkgever (of is het zijn hond?)
http://www.indymedia.be/files/vdab.gif
Citaat:
|
Wat een schande, iemand met eigen preferenties, bah!
|
Citaat:
Het kan toch niet dat een werkgever zijn hond moet gaan vermoorden omdat die een probleem heeft met zwarten? Misschien kan Jozef De Witte, die hond even voor de rechtbank brengen of zo? |
Afmaken die hond....
|
Citaat:
|
Ik wou schrijven: en nu is het wachten op de eersten die dit perfect normaal vinden, maar ik ben al te laat! :?
Het ergste is nog dat ze klakkeloos dat verhaaltje van die hond geloven... |
Citaat:
Dat die waakhond moet kunnen loslopen op de werkplaats tussen de lassers door, dat moet je mij toch eens uitleggen hoor. En een hond die zomaar zonder aanleiding zou bijten is een gevaarlijke hond. Die moet idd afgemaakt worden. |
Citaat:
|
Citaat:
8O8O8O8O8O8O8O Tsss... Ze zijn zelfs te laf om uit te komen voor wat ze voelen tegenwoordig, precies. Niet dat ik met zulke ideeën te koop zou willen lopen als ze had. Ze zeggen namelijk nogal veel over je ... (kennis, of gebrek daaraan beter). Edit: Dit stukje: Citaat:
|
Citaat:
En als die vent nu eens liegt, waarom moet hij aanvaarden wie jij vindt dat hij moet aanvaarden? |
Citaat:
|
Citaat:
Ooit was ik op verlof in de Bahama's en bij onze eerste dag op het strand kregen we van een amerikaanse toeriste een loslopende hond cado.... In ruil voor eten en een plaats in de schaduw van de parasol paste die op het gerief. Ik geloofde er niks van, maar het was nog waar ook. Alleen... hij blafte en grolde ENKEL tegen zwarten die naar zijn zin iets te dicht tegen onze parasol kwamen. Met blanken had hij geen enkel probleem. We gingen naar het openbaar strand, terwijl toeristen normaal naar hotelstranden gingen, vermits er nogal wat gepikt werd op dat openbaar strand. Niet bij ons hoor, wij konden rustig gaan zwemmen en onze Vagebond lette op ons gerief. Gelukkig as dat niet hier in België, hier ben je volgens de Edina's racist als je zo'n hond hebt nietwaar? En voor zover ik me herinner: ook de hond van Boadiccea heeft een racistisch 'probleem' geloof ik. Ik vermoed dat de Bahama Vagebond al zoveel keer geslagen of gestenigd werd door de plaatselijke zwarten dat hij zich racistisch begon op te stellen? Raar toch hé, zo'n beestjes. |
het zou best kunnen dat die hond geen zwarten kan uitstaan. ik ben geen hond, dus ik kan het niet weten.
Maar loopt die hond dan heel de tijd los? loopt die dan ook gewoon zonder leiband door de werkpost? terwijl daar gelast wordt?? lijkt mij toch iets serieus mis met de arbeidsorganisatie. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Nogmaals, wie ben jij om te bepalen wie wie moet aannemen? |
Dus volgens Edina moeten alle honden die een probleem hebben met mensen van een bepaalde huidskleur, liefst worden afgemaakt... want het is de schuld van de eigenaar ?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:17. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be