![]() |
Zijn de forummers hier lelijk ?
Naar aanleiding van sommige "draden" die op k&k lopen zou het wel leuk zijn om te weten of de forumgebruikers er zelf wel een beetje deftig uitzien ...
Geef JEZELF punten en leg uit ......... |
dan zou je een foto van jezelf moeten posten zeker?
|
Citaat:
|
Ik ben nu niet bepaald de persoon die op zichzelf geilt :?
|
Citaat:
Ga zélf eens een succesvol onderwerp bedenken, k? |
Ik zie er niet uit.
Vandaar ook mijn nick Duupje : toen de knappe onderdelen uitgedeeld werden, stond ik achteraan, de dupe van alles... |
Citaat:
Vind je Verhofstadt trouwens lelijk ??? :lol: |
Citaat:
|
Trouwens: ik heb één (1) onderwerp geopend. 'n Beetje weinig om te zeggen dat ik overdrijf, hé.
Dat terwijl alle niet-percalions van deze wereld al ontelbaar veel meer onderwerpen gestart hebben. Wie overdrijft nu, hé, wereld? |
Ik weet niet veel over de forummers hier, maar ik ben lelijk...
|
Citaat:
Citaat:
Of wist je echt niet dat je zoveel volgelingen had ??? :lol: |
Valt nog wel mee... Om het te bewijzen heb ik snel in Paint een tekening van mezelf gemaakt en als avatar ingesteld.
PS: Mijn tekenskills zijn niet 100% goed, dus er kunnen kleine verschillen zijn tussen hoe ik er echt uitzie en de tekening/avatar... |
And clenching your fist, for the ones like us
who are oppressed by the figures of beauty, you fixed yourself, you said 'Well, never mind, we are ugly, but we have the music' (L. Cohen) |
Kan het zijn dat er een protestsong uit een aflevering van The Simpsons daarop gebaseerd is? Ik herken eigenlijk alleen maar vaag het liedje dat Lisa zingt tijdens 'n protestwake tegen de kerncentrale.
:oops: |
Mwa , zoals de meeste mensen ben ik niet tevreden over mezelf , maar het had erger gekund :lol:
Xou zeggen ... 7/10 ... Maar ik kan er mee leven .. Dat scheelt ook al een pak ... No nip-tuck ... |
Ik ben een echte stud!
;-) |
vraag het aan de mensen die me al gezien hebben
|
Citaat:
De song heet 'Chelsea Hotel' en gaat over Janis Joplin. Ik vind het gewoon een zeer grappige en tegelijk trieste tekst. En ik moest aan deze tekst denken toen ik deze draad las. That's all. |
Citaat:
|
da van lisa is classical gas
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:46. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be