![]() |
Vlaams Belang piekt op 37 % in stemming Sint Augustinus Aalst
[FONT=Arial]Vlaams Belang piekt op 37 % in stemming Sint Augustinus Aalst[/FONT] [FONT=Arial][SIZE=2]Bij de stemming in de Aalsterse Sint Augustinusschool behaalde het Vlaams Belang een bijzonder goed resultaat. Voor de Senaat behaalde de partij niet minder dan 37 % van de stemmen. Ver daarachter komen SP.A (22%), CD&V-NVA (16%) en VLD (11%). Groen en Lijst Dedecker moesten het beiden stellen met een schamele 3 % van de uitgebrachte stemmen. [/SIZE][/FONT] bron webstek VB aalst En dat is quasi in alle scholen... Nu de vraag. Waar heeft de GVA die 11% voor het Vb bij jongeren gehaald? Uit hun dikke duim zeker? |
Citaat:
Daarom dat er zulke resultaten werden gegeven door GvA. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Eigenlijk zouden onze media eens een serieuze exitpoll mogen houden, waarbij gepeild wordt, naast de uitgebrachte stem, naar een aantal variabelen (leeftijd ...wijziging stemgedrag, redenen ...)
Dedju toch, ze zouden mij toch direkt hoofdredakteur moeten maken met een driemaal hogere pree dan ik nu heb. |
Citaat:
De resultaten op dit moment: 25% VB 29.3% Sp.a - Spirit De rest is allemaal kleiner. Mijn vraag is dus. Hoeveel haalde sp.a daar? |
Citaat:
|
Wel in geel, stabroek, hoogstraten ga zo maar verder scoren ze tussen de 31% en 41%.
volgens mij ligt het dus eerder aan het peilingsbureau nl compganie... een progressief clubje. |
Waar ligt dat ding? Mocht 'k niet beter weten, ik zou zeggen dat het VB zelf een dorp heeft verzonnen, om er de verkiezingen te winnen. Ah, 't is een school. Maar VB toch, je weet toch dat die gastjes dat voor hun plezier hebben ingevuld. Ze zullen veel leute gehad hebben toen ze zagen dat het VB die cijfers nog serieus nam ook.
|
Bij ons op school (middelgrote stad) haalde Vb in een anomnieme peiling rond de twaalf procent, de SP.a rond de dertig en CD&V rond de 20
|
Citaat:
|
Citaat:
|
sp.a 22%.
straks moet het VB een coalitie met de sossen gaan vormen. :lol: |
Citaat:
Volgt zo'n beetje de trend betreft de VLD |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:35. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be