![]() |
Belangrijke info: VRT/DS peiling bevat onjuistheden!
Volgens de laatste huispeiling (klik om te vergroten) haalt OPEN VLD 18%. Mooi. Klein detail: de peiling werd ENKEL afgenomen in den BHV. 2003 Kanton Halle VLD 17% 2003 kanton Vilvoorde VLD 22% 2003 kanton Meise VLD 20% Ja, dat is wel een zwaar verlies, zeg... (bron: www.bloggen.be/bruno232) [/SIZE][/FONT] |
Oja, en als ge alle percentages optelt komt ge aan 101,0 procent. 't Is maar da ge 't weet. ;)
|
Niemand interesseert zich in peilingen. Is enkel goed voor zageventen.
|
Reageer dan niet, zagevent.
|
'vrijheid van meningsuiting'?:p
|
Nog twee keer slapen voor de grote peiling, de definitieve.
D�*�*�*�*�*g VLD 8-) |
Zie je score op de poll op de website van de standaard??? Hallucinant!!!!:roll:
|
Citaat:
En terecht. |
Citaat:
Louter toevallig kan ik uit de eerste hand zeggen dat dit niet klopt. Zelf woon ik niét in BHV en werd ik eergisteren opgebeld om deel te nemen aan deze opiniepeiling. |
Hm, vreemd. Woon je op de grenzen misschien? Op de website van De Standaard staat dat het enkel in BHV werd gevoerd. Weliswaar in heel heel kleine lettertjes... .
Ik ben natuurlijk politiek vooringenomen maar toch,mocht de VLD schitterend scoren zou ik dit soort van peilingen nog steeds complete nonsens vinden. 1030 mensen uit één kieskring en dat veralgemenen als een nationale wetenschappelijk onderbouwde peiling,alsjeblieft zeg. |
Ik woon middenin de kieskring Leuven...
|
Ik lees op http://www.febelmar.be/reports/tnsmedia080607.html :
Citaat:
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:46. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be