![]() |
"AEL stuwt aanhangers voor Groen !"
Hoe is het zover gekomen dat de AEL een stemadvies geeft op groen ? Abou jah jah afwezig op het bestuur van de AEL ??? Of zijn de muizen die aan het spelen zijn ?
|
Is niet zo onlogisch.
Groen! is de ideale bondgenoot :) . Neem nu Mieke Vogels die als Ministre van gelijke kansen en immigratie voor de camera's de hoofddoek aandoet.. Dat is een signaal pro islamisering van deze streken. Het sterkste dat we tot nu toe gezien hebben. SP-A heeft teveel onuitgevoerde beloftes op de kerfstok zoals allochtonen kwota op de werkvloer, met terugwerkende kracht (wat neerkomt op het ontslag in bedrijven waar de werknemerspoel de realiteit niet weerspiegeld) |
Als zelfs blanco niet kan, PVDA.
|
Citaat:
|
PVDA want stalinisten zijn tenminste geen mietjes.
|
Citaat:
|
idd, dacht ik ook.
Soit, verschil maoisten-stalinisten is kleiner dan met trotskisten. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zou niet stemmen. De keuze tussen drie communistische partijen, of een boete om aan mijn 'plicht' te verzaken is snel gemaakt.
|
Overtuigde atheisten bij de PVDA, overtuigde Atheisten bij de CAP. Welke moslim kan daar nu voor stemmen?
Dat Resist-misbaksel was zo contradictorisch dat het niet lang heeft geleefd. Groen! zou ik persoonlijk zelf ook nooit stemmen. Dat zou gelijk staan met incompetentie te belonen. |
Citaat:
Ps; ik stemde op groen voor dat de AEL bestond !;-) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:07. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be