![]() |
Voor wie zouden jullie stemmen in Wallonië en waarom?
ik moet voor de eerste keer in Wallonië stemmen en weet helemaal niet op welke partij: MR met FDF en die willen VHS als premier!!, De PS zeker niet!
CDH spreekt mij ook niet echt aan. Ik zou op iemand willen stemmen die tegen profitariaat en voor vooruitgang is . |
Ik zou het ook niet echt weten, moest ik in Wallonië wonen. Wellicht een proteststem om FN Belge zekers, maar zonder overtuiging.
|
Citaat:
|
Misschien Alain Destexhe. Eén van de zeldzame dissidente stemmen die durft erkennen dat de transfers Wallonië geen stap vooruit helpen.
|
PS, ongetwijfeld. Zij zijn de grootste garantie op een overheidseconomie en een jobke op't stad, zie ik wel zitte :wink:
|
RWF, zonder twijfel.
|
Citaat:
Of op "Wallon";-) , maar die komen enkel op voor de Kamer in Luik, Namen en Henegouwen. Dat is niet hetzelfde als RWF RBF die letterlijk zegt dat de faciliteitengemeenten en Brussel ook bij Frankrijk moeten :boo: |
Citaat:
In wallonie kan je dat soms letterlijk nemen in de politiek.;-) |
Citaat:
![]() ;-) |
Citaat:
Zevende plaats op MR-senaatslijst. |
Ecolo om het de regeringsvorming zo moeilijk mogelijk te laten verlopen.
Laat de politiekers maar eens zweten voor hun geld. |
Rwf.
|
Albert Frère.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Is hier al eens besproken, ze willen Voeren erbij, de Oostkantons, en ze zouden wel een referendum in Brussel en de Rand willen maar ze zeggen zelf dat dat eigenlijk niet Waals is. (Die site ligt nu plat) |
ik zou blanco stemmen in dat geval
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:51. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be