![]() |
Verstrepen= infiltrant?
Wat in het begin al geopperd werd kan wel eens realiteit worden.
Aangesproken op zijn rancune campagne op zijn website( door anderen , niet door mij , want ik ben freedom of speech gewijs gebanned) tegen het VB zegt hij .... "Als ik niet verkozen word dan ga ik mijn verhaal ( de langste undercoveroperatie in de vlaamse journalistiek) aan de pers doen..; ik heb alles van mijn periode bij het VB mooi genoteerd.etc" en" jullie ( Vb militanten of kritische posters?) zullen er ook een rol inspelen" http://jurgenverstrepen.typepad.com/....html#comments om 14 uur en 8 minuten ... Los van het feit of hij dit meent of niet vind ik dit een ronduit degoutante posting. ( net als al veel van zijn berichten trouwens). Maar ik vrees dat verstrepen de weg van van cleemput zal opgaan en een paar aangedikte en half-verzonnen verhalen in boekvorm zal gieten om nog voor de zoveelste keer wat poen te scheppen applaus te oogsten bij de linkiwinkies. Het eerste wat ik dacht toen men bekendmaakte dat verstrepen bij het Vb ging was... Dit is niet gemeend. Dit is een infiltrant uit financiele overwegingen. Is de cirkel rond? Ik hoop maar dat het VB die man( politieke transseksueel) niet teveel betrokken heeft bij belangrijke zaken. Dat men zijn les er maar goed uit leert. Iemand die zich niet kan vinden in de 3V's en etchisch progressief is die neem je niet op in een partij die belaagd wordt langs ALLE kanten. Wat ik helemaal niet begrijp is dat geweten was dat verstrepen SPA feestjes en recepties afschuimde en ook bij de VLD enzo. ik durf er geld op inzetten dat dat boek er komt. En dat hij zal proberen ook daar nog eens geld meete scheppen. Ik wil hier ook nog het relaas van A. Gysels aan toevoegen. Actief op PI als Eugene.Een EX-VB'er die in hoboken nog met eigen lijst opkwam. Dus zeker iemand die ook kritisch maar niet rancuneus tegenover het VB stond. Hij werd ook al geregeld uitgenodigd in verstrepen zijn talkshow. En dit is zijn relaas. Citaat:
Voor mij is het onbegrijpelijk dat het VB( vooral FDW) dit niet door had. Ik heb hen altijd gewaarschuwd voor die man die in het VB enkel oppositie voerde tegen echte vlaams-nationalisten. Die opkomen voor de nederlandse taal gelijkstelde aan cultureel fascisme. |
VB = etchisch progressief ??? (spelfout is geen probleem voor deze lezer.)
*staart het scherm met ongeloof aan.* |
verstrepen is ethisch progressief uiteraard...
Ik heb het over iemand die zich niet kan vinden in de 3 V's en ethisch progressief is... JV dus. Misschien ongelukkig uitgedrukt. |
Ah oke.
|
we zijn uitermate benieuwd wat jurgen te vertellen heeft.
ik begin die jongen te mogen. 8-) |
Een infiltrant is een zwaar woord voor een opportunist. Ik vind het vreemd dat Verstrepen bij het VB is gegaan en nog vreemder dat het VB die man direct een prominente plek heeft gegeven. Ze hadden de man minstens een paar jaar ergens op de studiedienst of propagandaabteilung van het Madouplein moeten stationeren om te zien welk vlees ze in de kuip hadden. Maar goed. Maar goed. Alle partijen zijn in dit bedje ziek alleen kan het VB het zich minder permitteren omdat ze zogezegd anders zijn.
|
Citaat:
Ik heb de man nooit gemogen. Ik vind het zeer bedenkelijk hoe sommige "progressieven" vandaag met de man omgaan. Een kwal blijft een kwal VB lidkaart of niet. |
Gewoon wegblijven van zen blogje.
Hij heeft nu een naam in de blogwereld. En dat bezorgt hem aanzien min of meer. Degradeer die blog tot een blog zonder anti-Jurgen posters en binnen de kortste keren is zijn populaire blogje een gewoon blogje. Toch simpel? |
Het VB heeft van Verstrepen niets te vrezen.
Alle cliché's zijn al duizenden keren de revue gepasseerd. De ideologie is zo klaar als een klontje. Het is nu net daarom dat tegenover het VB enkel de perceptie, het diaboliseren en incrimineren wordt toegepast. En toch wint het VB keer na keer meer kiezers bij. ... De volgende antidiscriminatiewet wordt morgen van kracht. Daarin zal het VB kunnen voor de rechter gebracht worden, zelfs als ze officiële cijfers aanhalen maar die niet politiek correct zijn. ... de heat is on. ... daarom blijft slechts één vraag en enkel één: hoe dom is de gemiddelde Vlaming? |
Een soort van "Vlaams Geblokkeerd" II, maar dan niet geschreven door een overtuigde Vlaams-nationalist, wat Geert Van Cleemput itt Verstrepen wel is. Hij kan het boek "Mijn Gal" noemen, de titel zou wel passend zijn.
|
Als de man iets te zeggen had, had hij dat allang gedaan :wink:
|
Tja na daar drie jaar rondgetoeft te hebben aan de top weet hij natuurlijk het één en het ander, beetje zoals Van Cleemput maar recenter. Hoe dan ook is het een fout geweest hem binnen te halen, die kerel heeft zijn postje te danken aan het Vlaams Belang en zit er nu op te kakken, tja beetje makkelijk vind ik. Toont aan wat voor een vuil spel politiek wel niet kan zijn.
Fameus opportunistje die het VB misbruikt heeft,velen zagen het ook aankomen dat hij naar LDD ging gaan. Migranten binnenhalen voor de poen dus. |
Het is allemaal een groot complot zeg ik u, voorwaar, voorwaar
|
neen het is carriereplanning van een opprtunist. en als hij een graantje kan meepikken door zo een boek te schrijven dan zal hij dat zeker doen.
Infiltrant is een groot woord. maar dat was afgeleid van zijn eigen dreigende taal op zijn website. ik ben er overigens van overtuigd dat hij idd niet veel weet en enkel dreigt. Maar ik wil enkel blootleggen wie verstrepen is en hoe hij denkt en handelt. |
Voila...
En wie van ons heeft hier al eens een boek geschreven (dat gelezen wordt, dus geen dikke scripties ofzo :wink: ). De man speelt een spel. Maar de pokerronde is nog niet afgelopen. |
Citaat:
|
En verstrepen wel denk je? ik heb nog geen zinnig stukje proza op zijn website gelezen enkel oppervlakkige flarden die hij hier en daar opvangt en als eigen ideeen verkoopt.
|
Citaat:
Het is niet zo verwonderlijk dat hij naar het VB gestapt is. Er is een periode geweest dat de opgang van het Vb niet te stuiten leek. Vele mensen kregen toen de indruk dat de partij weldra salonhäfig zou worden. JV moet gedacht hebben dat hij een slimme zet deed. Maar het VB bleef achter het cordon. En Jurgen was niet bereid om vies bekeken te worden door zijn kenissen. LDD was voor hem *de* kans om uit het Vb te stappen zonder gezichtsvelies te lijden. LDD is nog een beetje rebels en "anders" zie je. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:26. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be