![]() |
Persoonlijke pronostiek voor morgen
Totaal onwetenschappelijke persoonlijke pronostiek
CD&V/NVA: 28,5 % VB: 23,2 % SP-A/Spirit: 18,8 % VLD: 17,7 % Groen!: 6,2 % LDD: 2,6 % CAP: 1,2 % PVDA: 1.4 % rest: 0,4 % |
Ik denk dat de schade al bij al voor Open VLD zal meevallen. Ondanks hun matte campagne. Gelukkig waren en nog leuke / interessante campagnes te bemerken zoals die van Karel De Gucht (www.wegmetdegucht.be) of die van Jean-Jacques De Gucht (www.jean-jacquesontour.be).
Ik ben de laatste trouwens onlangs op de markt in Lokeren tegengekomen en was aangenaam verrast door zijn gedrevenheid. Hij heeft dus zeker wat kwaliteiten vna zijn vader en lijkt me meer dan een zoveelste "zoontje van"... |
Citaat:
|
Open VLD= 18.8
CD&V-NVA=28.9 VB=24.4 SPA-SPIRIT=17.3 PVDA=1.4 Groen=6.4 Lijst Dedecker=4.2 CAP=0.3 |
zolang CD&V/NV-A en VB het goed doen is het inorde :-)
|
En die laatsten moeten het zeker goed doen want anders verliest cdenacw elke reden om hun tsjeefs kartel in stand te houden. of zoals letrme hetz ei..; we moesten wel een jartel vormen ... want anders werd het VB de grootste.
|
Grootste of niet ze zullen het toch nooit voor het zeggen hebben,spijtig genoeg!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
CD&V-N-VA: 28,3% VB: 22,8% SP.a-spirit: 19% Open-VLD: 18% Groen!: 6,6% LDD: 3,5% PVDA: 1,2% CAP: 0,6% |
Citaat:
En enkel door de hete adem van het Vb bewegen de systeempartijen. En zelfs dan slikken ze al hun belioftes in. kijk naar de tsjeven van het vlaamse programma blijft weinig over Enkel een Vb overwinning kan de onafhankelijkheidseis luider doen klinken. |
Citaat:
|
Citaat:
Dat vind ik nu eens een argument zeg. Iemand tegen komen op een markt, en die dan "gedreven vinden". Wat een garanties dat die man een behoorlijke dienst zal leveren aan Vlaanderen en haar bevolking !! Ik ga begot maandag aan mijn baas zeggen dat hij heel zijn prosedure voor aanwerving van nieuwe mensen kan omgooien, en daarbij veel geld uitsparen: gewoon naar de markt gaan en gedreven mensen zoeken. |
CD&V-NVA: 27,8
Vlaams Belang: 22,5 SPa: 20,1 Open VLD: 17,4 Groen!: 6,2 Lijst Dedecker: 4,1 PVDA: 0,9 Andere: 1,0 |
Citaat:
Waarschijnlijk hoopt Jo Peeters (eerste post vandaag) hier toch nog een paar stemmen voor de VLD te versieren. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:32. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be