![]() |
De argusogen van Gerolf Annemans
![]() Tijdens de verkiezingen van 10 juni belooft het Belang de kiesgetuigen met argusogen te zullen volgen. "Bij de vorige gemeenteraadsverkiezingen kregen we nogal wat klachten over onregelmatigheden in de kiesbureaus", zegt Gerolf Annemans, VB-lijsttrekker voor de Kamer. "Een aantal mensen, vooral ouderen, bleek 'geholpen' te zijn bij het uitbrengen van hun stem in het kieshokje. Om dat te vermijden zullen wij een oproep lanceren om er naar te streven dat in elk kiesbureau een getuige voor de partij aanwezig is", besluit Annemans(DM). Idem dito Gerolf Annemans. Ik neem mijn taak als kiesgetuige heel ernstig, aangezien uw ondemocratische, en racistische veroordeelde partij de burgers pertinent blijft intimideren, bedreigen, en aanzetten tot haat en geweld. Ik citeer de voorzitter van het VB-Deurne:'' in tijden van liefde en oorlog is alles toegelaten''. |
Tof, en dan?
|
Citaat:
|
Citaat:
En niet afkomen van: het was een complot tegen het VB of SP.A! We zijn hier niet de BUB hé seg!:evil: |
De spambots van de SP.a draaien weer overuren, zo te zien.
|
Citaat:
|
Verkiezingen zijn een complot van de NWO, men zou ze beter door een loterij vervangen : stel je voor dat die bende VB klungelaars aan de macht komt dank zij die loterij & dat ze zouden moeten besturen ! Je moet de op hun kieslijsten verkozen geeentemandatarissen in kleinere gemeentes eens bekijken !
|
Bij ons kroop zelfs spa schepen egregeld mee in de stemhokjes!!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Bianca alias Peter de forumzot is weer in form.:roll:
|
Citaat:
|
Citaat:
trouw een moslim,trek een draperie over uw kop en fungeer voor de rest van uw leven als leg-batterij |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:03. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be