Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Partijpolitiek en stromingen (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=8)
-   -   VB-partijtop gaat over lijken (https://forum.politics.be/showthread.php?t=90956)

Bianca 9 juni 2007 15:56

VB-partijtop gaat over lijken

Week Up, de wekelijkse gratis cultuuragenda die je in een aantal café's en andere plaatsen in Antwerpen en Gent vindt, pakt morgen uit met een opmerkelijke fotomontage. Drie kopstukken van het Vlaams Belang - Frank Vanhecke, Philip Dewinter en Gerolf Annemans - worden erin afgebeeld in een Borat-zwempakje. De bedenker, Jacques Van der Zee (Vedeze), is niet aan zijn proefstuk toe. We kennen hem van zijn vele fotomontages over het VB (zie: http://homepage.mac.com/vedeze/PhotoAlbum93.html) die hij bij Blokwatch publiceerde. Maar Vedeze neemt ook anderen in het vizier (fotomontages 1 en 2). Opmerkelijk is dat Week Up (www.weekup.be) nu uitpakt met een fotomontage van Vedeze tegen het VB (fotomontage 3).

"Tot nu toe heb ik politiek altijd uit mijn blad gehouden", zegt uitgever Luc Cuperus. "Waarom ik deze montage in mijn blad plaats? Omdat ik werkelijk gedegouteerd ben van de 'Zonder Jihad Straat'-campagne van het Vlaams Belang. De 'Zonder Haat Straat'-actie kwam tot stand na die vreselijke moorden in Antwerpen. Dat Vlaams Belang nu op die wijze angst wil creëren,vind ik echt verschrikkelijk. Ik steek mijn nek uit, ja. Maar ik vind dat ik dit moet doen. Wie wil kan die afbeelding gratis aanvragen. Ik hoop dat veel Antwerpenaren ook deze affiche achter hun raam zullen hangen. En eigenlijk past het wel bij Week Up. We zijn toch al langer de VPRO van Antwerpenaren. Met medewerkers als Vitalski, Robbe De Hert en Stijn Vranken vormen we sowieso een buitenbeentje."

Met een mailtje naar [email protected] ontvang je de afbeelding in een pdf-bestand. Je kan de afbeelding hier ook downloaden als jpeg-bestand. Verschillende mogelijkheden dus om de fotomontage te printen en verder te verspreiden

Tegendradigaard 9 juni 2007 16:05

euh waar zijn die lijken ?

Vorenus 9 juni 2007 16:06

BlaBlabla...........

Het wordt met de dag erger (lees zielig) hoe ze het Vlaams belang aanpakken. Zelfs een kleine van 3 jaar heeft meer verstand.

Jong N-VA'er 9 juni 2007 16:27

Grappig is het zeker wel. Maar dat is ook alles.

van Maerlant 9 juni 2007 16:29

Welke lijken?
Of bedoel je de sp.a/VLD lijkenpikkerij na de moorden in Antwerpen?

1handclapping 9 juni 2007 16:30

Ik dope morgen een strikje aan om te gaan stemmen - dat is toch ook grappig ?

F16_Pilot_B 9 juni 2007 16:30

Ja waar ze hun mee bezig houden he,niet te doen!

Herr Oberst 9 juni 2007 16:31

Als die man zijn creaties nu nog eens op de lachspieren zouden werken, dan zouden ze tenminste nog een nut hebben. Nu zijn ze enkel eentonig, zonder inspiratie en nutteloos. Als dat linkse humor is, dan teken ik liever voor rechtse saaiheid.

Blackwidow 9 juni 2007 16:33

rofl, ik zie de link niet met titel en post?? Is it me?
Maar ik vind de foto wel grappig

StevenNr1 9 juni 2007 16:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Herr Oberst (Bericht 2717567)
Als die man zijn creaties nu nog eens op de lachspieren zouden werken, dan zouden ze tenminste nog een nut hebben. Nu zijn ze enkel eentonig, zonder inspiratie en nutteloos. Als dat linkse humor is, dan teken ik liever voor britse humor [eigen aanpasing, Herr Oberst heeft dit niet gezegd].

heb uw bericht even aangepast zodat ik niet bijna hetzelfde moest zeggen

F16_Pilot_B 9 juni 2007 16:41

Als ze er nu verhofstad als een konijn hadden gezet en met dollar ogen en wat geld schijt dat was de waarheid geweest!

Bianca 9 juni 2007 16:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 1handclapping (Bericht 2717563)
Ik dope morgen een strikje aan om te gaan stemmen - dat is toch ook grappig ?

Uw strik komt niet in ons proces verbaal te staan. ;-)

Patrik 9 juni 2007 16:50

En toch halen wij morgen tussen 24% en 26%.

En niet ondanks dit maar dankzij dit!

jurgen79 9 juni 2007 20:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bianca (Bericht 2717406)

Kinderlijk :roll:

Metternich 9 juni 2007 20:52

Waar zijn die lijken? Ik wil hier bloed en lijken zien! Met liters en hopen, bloed moet vloeien!

Marlboro 9 juni 2007 20:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bianca (Bericht 2717406)

Week Up, de wekelijkse gratis cultuuragenda die je in een aantal café's en andere plaatsen in Antwerpen en Gent vindt, pakt morgen uit met een opmerkelijke fotomontage. Drie kopstukken van het Vlaams Belang - Frank Vanhecke, Philip Dewinter en Gerolf Annemans - worden erin afgebeeld in een Borat-zwempakje. De bedenker, Jacques Van der Zee (Vedeze), is niet aan zijn proefstuk toe. We kennen hem van zijn vele fotomontages over het VB (zie: http://homepage.mac.com/vedeze/PhotoAlbum93.html) die hij bij Blokwatch publiceerde. Maar Vedeze neemt ook anderen in het vizier (fotomontages 1 en 2). Opmerkelijk is dat Week Up (www.weekup.be) nu uitpakt met een fotomontage van Vedeze tegen het VB (fotomontage 3).

"Tot nu toe heb ik politiek altijd uit mijn blad gehouden", zegt uitgever Luc Cuperus. "Waarom ik deze montage in mijn blad plaats? Omdat ik werkelijk gedegouteerd ben van de 'Zonder Jihad Straat'-campagne van het Vlaams Belang. De 'Zonder Haat Straat'-actie kwam tot stand na die vreselijke moorden in Antwerpen. Dat Vlaams Belang nu op die wijze angst wil creëren,vind ik echt verschrikkelijk. Ik steek mijn nek uit, ja. Maar ik vind dat ik dit moet doen. Wie wil kan die afbeelding gratis aanvragen. Ik hoop dat veel Antwerpenaren ook deze affiche achter hun raam zullen hangen. En eigenlijk past het wel bij Week Up. We zijn toch al langer de VPRO van Antwerpenaren. Met medewerkers als Vitalski, Robbe De Hert en Stijn Vranken vormen we sowieso een buitenbeentje."

Met een mailtje naar [email protected] ontvang je de afbeelding in een pdf-bestand. Je kan de afbeelding hier ook downloaden als jpeg-bestand. Verschillende mogelijkheden dus om de fotomontage te printen en verder te verspreiden

trouw een moslim,trek een draperie over uw kop en fungeer voor de rest van uw leven als leg-batterij ;-)

Metternich 9 juni 2007 21:00

Ik eis BLOED EN LIJKEN!

jurgen79 9 juni 2007 21:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Metternich (Bericht 2717951)
Ik eis BLOED EN LIJKEN!

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:46.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be