![]() |
Extreem rechtsen molesteren theatergezelschap
1 Bijlage(n)
--
Neonazi's molesteren theatergezelschap za 09/06/07 - Vijf leden van een toneelgezelschap uit het Duitse Halberstadt zijn vrijdagnacht opgenomen in een ziekenhuis. "Vermoedelijk zijn ze aangevallen door een groep neonazi's", meldt een woordvoerder van de politie van Halberstadt. Veertien leden van de toneelgroep werden in de nacht van vrijdag op zaterdag aangevallen. Vijf slachtoffers waren er erg aan toe en werden overgebracht naar het ziekenhuis. Het motief van de daders is niet bekend. "De politie heeft een onderzoek geopend naar een van de vermoedelijke daders", aldus de politiewoordvoerder. De toneelgroep had net de succesvolle première van de komische musical "Rocky horror picture show" gevierd. "De vijf slachtoffers zijn dansers, muzikanten en figuranten", meldt de directie van het theater van Halberstadt. De voorstelling van zaterdag is geannuleerd. -- bron Is dit nou genetisch of zijn deze leeghoofdige agressievilingen gewoon slecht opgevoed? |
Vermoedelijk is nog altijd geen zekerheid, zie maar naar de MP3-moord.
|
Nogmaals;neonazi's intresseren mij niet.Dat ze zo'n zaken doen keur ik evenzeer af,punt.
|
K&k
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ze zullen nog hard mogen knokken om de 1.000 slachtoffers van het extreem-links geweld nav de G8-top in te halen ....
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hoe herken je eigenlijk een neonazi ?
|
1 Bijlage(n)
Citaat:
|
Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=8FnqA3lUL9E ---> dit is echt lachen (6 delen) Al wat we moeten onthouden is, een te verwaarlozen klein groepje en we moeten zeker geen schrik hebben. Laat die zatte kluuten mo doen. |
"vermoedelijk...neonazi's"..."motief niet bekend" LOL . Kunnen ze elke duitser wiens (voor)ouders in de oorlog heeft gevochten oppakken.
De RHPS ? Ik denk eerder dat het moegetergde kunstliefhebbers zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
Nieuwe slogan voor de pvda 'liegen staat vrij'. |
Citaat:
Nieuwe sl ogan voor de pvda 'liegen staat vrij'. |
Citaat:
Nieuwe slogan voor de pvda 'liegen staat vrij'. |
Citaat:
|
tja, rechts heeft het niet zo begrepen op kunstenaars. dat is al langer bekend.
![]() |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:20. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be