![]() |
Verwacht je nieuwe belastingsverhogingen?
De vraag zegt het allemaal eigenlijk, verwacht je belastingen? En hoe snel na het vormen van de regering?
Gezien ik nogal twijfel aan de efficientie en zuinigheid van de vorige paarse regeringen, en het feit dat minstens de helft van de huidige paarse partners in de regering zullen zitten vrees ik een ietsie pietsie beke voor de toekomst... |
Leterme heeft daarnet als de pest zitten liegen op vtm door te beweren dat cd&v belastingen zou doen minderen.Dit is je reinste onzin.
Cd&v is net voor belastingsverhoging,ze zullen het wel als het zover is. |
Wanneer ze er zullen komen is nu nog koffiedik kijken, dus ga ik hier even geen stem uitbrengen. Komen zullen ze hoe dan ook.
|
Citaat:
|
Ik verwacht dat er een taks komt op meerwaarden van aandelen. Op die manier kan men het bedrijfsleven nog wat meer pesten en de economische populist uithangen.
|
Ik hoop alleszins op hogere belastingen op onproductieve winsten.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:lol: |
ja zeker onder cd&v kennen we een verhoging van de belastingen no doubt...
yveke gaat het aantonen! |
Citaat:
|
Ik ga hier nog niet op antwoorden we zullen zien wat ons morgen brengt en alle dagen erna :-) je kan dus nooit zeggen dat ik gezegt heb dat ze de belastingen zullen verminderen :-)
Wie het zal worden heeft 4 jaar de tijd voor zich te bewijzen :-) Dus laten we afwachten :-) |
De vraag is niet of, de vraag is wanneer.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wel aan technologie en deze laatste heeft als één van haar inputs (soms) arbeid... |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:56. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be