Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Verkiezingen 2007 (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=178)
-   -   Wat werd er zoal verteld in Uw wachttijd aan het kiesloketje? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=90982)

duveltje382 10 juni 2007 07:40

Wat werd er zoal verteld in Uw wachttijd aan het kiesloketje?

Wel bij ons in de rij ging het voornamelijk over de schande van de drie traditionele partijen die alles onder elkaar al hadden bedisseld

Vele mensen vinden dit schande er zijn nog overtuigder VB gaan kiezen

Ik ben benieuwd of we dit straks zullen terug zien in de uitslagen

largo_w 10 juni 2007 07:42

Een half uur in die file gestaan...gvd
Niks gehoord mensen die brommen omdat het duurt weinig happy faces das zeker!

Sante 10 juni 2007 08:17

Schandalig, zoveel volk samen en geen enkele hotdogventer, waar is het plichtsgevoel van de vlaming naartoe ?

largo_w 10 juni 2007 08:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sante (Bericht 2718775)
Schandalig, zoveel volk samen en geen enkele hotdogventer, waar is het plichtsgevoel van de vlaming naartoe ?

hot dog om 9U sochtends :? ...?

Sante 10 juni 2007 08:27

Hier was't 8 uur. t'is verdorie zaterdagavond (betteke laat, ok), tekeningske bij maken ? enfin, offtopic sorry :-)

AyneRand 10 juni 2007 08:27

Het heeft mij welgeteld drie minuten gekost ...

duveltje382 10 juni 2007 08:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door largo_w (Bericht 2718785)
hot dog om 9U sochtends :? ...?

Ik mag er niet aan denken :lol:

Bazilfunk 10 juni 2007 08:31

Bij ons werd er vooral verteld over het feit dat het goed is zoals het nu is en dat er niet teveel moet veranderen. 't viel met op dat er in tegenstelling tot andere keren heel lacherig werd gedaan over het belang. Tja het is blijkbaar gedaan met het belang. Het leeft blijkbaar niet meer bij de bevolking. Maar ja we hebben dan ook wel goed kunnen zien de afgelopen jaren dat degene die het hardst wijzen nu blijkbaar als nog gevaarlijker overkomen dan degene die ze zo graag in het vizier nemen.

duveltje382 10 juni 2007 08:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bazilfunk (Bericht 2718797)
Bij ons werd er vooral verteld over het feit dat het goed is zoals het nu is en dat er niet teveel moet veranderen. 't viel met op dat er in tegenstelling tot andere keren heel lacherig werd gedaan over het belang. Tja het is blijkbaar gedaan met het belang. Het leeft blijkbaar niet meer bij de bevolking. Maar ja we hebben dan ook wel goed kunnen zien de afgelopen jaren dat degene die het hardst wijzen nu blijkbaar als nog gevaarlijker overkomen dan degene die ze zo graag in het vizier nemen.

Tja alles is heel goed in deze tijd :roll:

Maak dat de katten wijs Bazilfunk :evil:

Bazilfunk 10 juni 2007 08:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 (Bericht 2718799)
Tja alles is heel goed in deze tijd :roll:

Maak dat de katten wijs Bazilfunk :evil:

Ik woon dan ook niet in een marginale wijk zoals gij. Veel joden en zo en mja die hebben het niet zo voor het VB.

duveltje382 10 juni 2007 08:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bazilfunk (Bericht 2718801)
Ik woon dan ook niet in een marginale wijk zoals gij. Veel joden en zo en mja die hebben het niet zo voor het VB.

Daar vergis je Uw nochtans in hoor,ik ken vele joden die VB kiezen(ik heb trouwens niet enkel VB gekozen,maar ook CAP)
En mensen die VLD kiezen zijn meestal egoistisch ........

Bazilfunk 10 juni 2007 08:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 (Bericht 2718807)
Daar vergis je Uw nochtans in hoor,ik ken vele joden die VB kiezen(ik heb trouwens niet enkel VB gekozen,maar ook CAP)
En mensen die VLD kiezen zijn meestal egoistisch ........

Gij kent vele joden? Daardoor valt ge al door de mand jong. Ge geeft al direct blij een grote fantasie te hebben.

Open VLD egositisch? Niet zo egoistisch als degene die niks willen delen. Eigen volk eeerst klinkt me al erg wreed egoistisch.

Metternich 10 juni 2007 08:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bazilfunk (Bericht 2718801)
Ik woon dan ook niet in een marginale wijk zoals gij.

In andere woorden; de "betere klasse" heeft daar wat staan lachen met de problemen van "het gepeupel". Vanuit een ivoren toren is het makkelijk om problemen te relativeren of zelfs tot nul terug te brengen.

Jong N-VA'er 10 juni 2007 08:47

Niks, ik moest amper wachten. Alleen zat ik 3 minuten in het kieshokje;-)
Meer dan 10 bolletjes kleuren, das niet niks hoor:D

duveltje382 10 juni 2007 08:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bazilfunk (Bericht 2718813)
Gij kent vele joden? Daardoor valt ge al door de mand jong. Ge geeft al direct blij een grote fantasie te hebben.

Open VLD egositisch? Niet zo egoistisch als degene die niks willen delen. Eigen volk eeerst klinkt me al erg wreed egoistisch.

En ja,ik ken vele joden door mijn vroeger beroep!!!;-)
Droom maar ff verder,vanavond zal alles wel klaar worden voor U;-)

maarte 10 juni 2007 08:48

Over de dagelijks ze dingen, welke pistolets men van de bakker ging meebrengen en dat soort dingen

Bazilfunk 10 juni 2007 08:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Metternich (Bericht 2718817)
In andere woorden; de "betere klasse" heeft daar wat staan lachen met de problemen van "het gepeupel". Vanuit een ivoren toren is het makkelijk om problemen te relativeren of zelfs tot nul terug te brengen.

Alsof het "gepeupel" zo dol is op de "betere klasse" :roll:

Metternich 10 juni 2007 08:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bazilfunk (Bericht 2718825)
Alsof het "gepeupel" zo dol is op de "betere klasse" :roll:

Met personen als u in de "betere klasse" kan ik dat alleen maar goedkeuren en aanmoedigen.

Bazilfunk 10 juni 2007 08:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 (Bericht 2718822)
En ja,ik ken vele joden door mijn vroeger beroep!!!;-)
Droom maar ff verder,vanavond zal alles wel klaar worden voor U;-)

Sjoe wat uw vorig beroep ook mag geweest zal zijn. Ge fantaseert. De chasidim zijn een zeer gesloten gemeenschap en gaan zeker niet met een onreine zoals jij (tja dat zijt ge nu eenmaal voor hun) over politiek praten. Forget it, veel joden kennen :roll:

duveltje382 10 juni 2007 08:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Metternich (Bericht 2718827)
Met personen als u in de "betere klasse" kan ik dat alleen maar goedkeuren en aanmoedigen.

Enkel worden de betere klasse in het Antwerpse wel kleiner hoor;-)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:11.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be