![]() |
De eerste exit polls zijn binnen!
Zij geven lichte winst voor CD&V, Groen en VB (minder dan verwacht) en vrij belangrijk verlies voor VLD en SP.a. LDD is nog niet aan de kiesdrempel toe!
(alle voorlopige uitslagen op http://www.defrut.be ofte de Frut van Koekestad) |
Citaat:
Zwanzer:-P |
Voor zo een resultaat wil ik direkt tekenen 24% perfekt
|
mooi zo. De linksen worden verpletterd door het Vlaams Belang en de n-va.
Een prachtig initiatief van de frut, de frut wordt vandaag dé plaats waar men moet zijn voor wie de verkiezingen op de voet wil volgen. |
ik geloof er de ballen van....
|
Ola, al enkele verrassende uitslagen
|
1 Bijlage(n)
Citaat:
We zouden de uitslagen eens moeten bijhouden en zien of dit "onwetenschappelijk" systeem werkt of niet. Hier alvast hun huidige prognose voor heel Vlaanderen (kamer): Bijlage 21821 |
Bizar dat er toch nog mensen zijn die dit ernstig nemen... Het spreekt boekdelen over het peil van sommige mensen (of strekkingen, aan de reacties te zien) op dit forum. :?
|
Citaat:
:thumbsup: |
trouwens als men enkel in de kernstad gaat exit-pollen dan kan je idd zulk slecht resultaat voro het VB uitkomen omdat het Vb daar gewoowneg traditioneel slecht scoort; het Vb haal monsterscores ind eurne , hoboken, merksem, ekeren etc. NIET in de kernstad. Daar wonen meer vreemdelingen als wat anders
|
Citaat:
|
Die uit Lommel is wel om te gieren:D
|
uit Antwerpen Kontich
|
Ale waar blijft nu Antwerpen? VB moet daar toch over de 30 gaan?
|
Ah tis er, ziet er al meer realistisch uit.
|
Citaat:
Citaat:
|
Dit is toch een grap zeker?
|
ik vraag me ook af wat hier juist van is...
maar als het juist is ziet het er goed uit ;) |
|
Slecht ziet het er in alle geval niet uit.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:38. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be