![]() |
Een bloedstollende getuigenis:
De moord op Guido Demoor is geen toeval, en het bus-'incident' geen alleenstaand feit. Dat blijkt uit de bloedstollende getuigenis van de Belgische Sonia van Komen. Sonia werd als buschauffeur vijf jaar geleden zwaar gemolesteerd en heeft aan het voorval een levenslang trauma overgehouden. Maar na de recente moord op een bus in Antwerpen kan en wil ze niet langer zwijgen: "Ik ben vijf jaar bang geweest. Maar nu wordt het tijd om mijn gezicht te laten zien. Ik ben zo kwaad."
Het horrorverhaal begint aan de Sinksenfoor. Toen een Marokkaans koppel met buggy, grote beer, kind met een pak friet en een kinderfietsje de bus wilde opstappen, maakte Sonia daarover een onschuldige opmerking: "Excuseer, maar dat fietsje met die zijwieltjes kan niet op de bus, want daarmee brengt u de veiligheid van andere passagiers in het gevaar". "De man vloog uit en binnen de kortste keren keerde heel de bus, die op dat ogenblik vol Marokkanen zat, zich tegen mij. Ik werd uitgescholden voor 'racist'". De gebruikelijke reactie van allochtoontjes die hun zin niet krijgen. Hun aangeleerd door de vluchtelingen-industrie. Sonia had uit de anti-agressielessen van De Lijn begrepen dat ze beter niet kon reageren op het verbale geweld. Maar omdat ze aanvoelde dat de zaak uit de hand kon lopen, verwittigde ze toch maar haar baas. Op hetzelfde moment passeerde er een politiecombi, die ze kon tegenhouden. "Twee agenten stapten in de bus. Ze maanden de passagiers aan om niet meer te eten in de bus en om zich wat rustiger te gedragen." "Rij maar door, mevrouw. Ze zijn gekalmeerd." De politiemannen stapten weer uit. Maar toen begon de ellende pas echt. "Het ging van kwaad naar erger. De mensen in de bus begonnen van alles kapot te maken. Een Belgische dame die in de Sint-Gumarusstraat op de bus stapte, was zodanig bang dat ze vroeg of ze bij mij mocht blijven staan. En toen ik het Stuivenbergziekenhuis naderde, zag ik dat een hele groep Marokkanen me stond op te wachten. Ze waren via gsm opgetrommeld door mensen in de bus." "Op datzelfde moment stapte een passagier naar voor. Hij begon me te slaan en trok aan mijn stuur. Ik ben bruusk gestopt, omdat ik anders een wassalon zou zijn binnengereden. Onmiddellijk kwamen alle Marokkanen aan het Stuivenbergziekenhuis naar me toegelopen. Ze omsingelden de bus en sloegen de ruiten stuk. Ik ben blijven zitten. Zelfs de politie kreeg de massa niet kalm. Uiteindelijk is er een interventieteam met matrakken (gummi-knuppels - Red.) aan te pas gekomen". Maar daar bleef het niet bij. Sonia van Komen: "Ik ben ook bedreigd met de dood. 'Waar woont die madame?', riepen ze de hele tijd. 'We vinden ze wel'. Een jonge gast zei: 'Ik maak u kapot. Ik zit ER niet mee in, want ik zal uit 'den bak' komen als een held'. Hij deed alsof hij een mes vasthad en maakte een beweging in de richting van mijn keel." Tot zover het relaas van de gewezen buschauffeur. Gewezen, inderdaad, want Sonia heeft de aanval nooit verwerkt en moest haar werk opgeven. Ook vijf jaar later heeft ze nog schrik en durft ze zonder honden de straat niet meer op. De recente gebeurtenissen geven haar een wrang gevoel. "Ik kreeg destijds van het hoofd van het personeelsbeleid van De Lijn te horen dat ik ER toch 'goed vanaf gekomen was'. Ik heb die dame toen gevraagd of ze dan aan het wachten was op een dode op de bus. Ze antwoordde mij dat het zo'n vaart wel niet zou lopen." Waarom lees ik deze dingen nooit in de krant? Ik ken zelf ook medewerkers van de Lijn en die mensen zeggen zelf wij vragen niet meer aan de mensen die opstappen. Het is gewoon te gevaarlijk geworden. Er is zo goed als niemand meer die betaald voor zijn rit buiten een enkeling, een brave Vlaming. De media verzwijgt systematisch al deze incidenten in opdracht van de beleidspartijen. Ze willen immers niet nog meer kiezers verliezen. En daar zijn alle manieren goed genoeg voor. |
Bron?
|
Wat een verrijking toch, die multicultuur :?
|
Citaat:
|
Dit is zo'n verhaal waarbij de politie van mij bikkelhard mag tussenkomen en alles wat zich niet gedraagt mag bij elkaar vegen. Geen probleem mee.
Dit is dan een oplossing op korte termijn, maar vergeet evenzeer niet de oplossingen op lange termijn. Als de allochtone gemeenschap tenminste al eens de verantwoordelijkheid zou willen opnemen zulke dingen groots te veroordelen, zou het al een kleine stap zijn in de goede richting. Maar om dan meteen de multicultuur als onzin te gaan bestempelen, gaat ook weer te ver. |
De multicul IS gewoon onverantwoord onzinnig.
Vanuit de islamitische hoek moet hierop geen commentaar verwacht worden, helaas. Hun onverschilligheid hieromtrent spreekt boekdelen. |
Citaat:
|
Citaat:
Achterlijke conclusie. Tenzij je kan aantonen dat het incident (�*ls het verhaal enigszins klopt) gerelateerd is aan religie. |
Citaat:
Dat de politie in sommige wijken niet kan en mag optreden is een feit , geen fiktie ... |
Citaat:
Waardeloze "getuigenis" dus. |
Citaat:
Overgens is mijn land wat dat betreft niet veel beter, ook dit "incident" werd keurig en netjes om politieke redenen onder het tapijt geveegd. Anonieme brief over moordenaar Marianne Vaatstra De ouders van de in 1999 vermoorde Marianne Vaatstra hebben een anonieme brief gekregen, waarin wordt gesuggereerd dat de moordenaar van hun dochter een uitgezette asielzoeker is. Dagblad De Telegraaf heeft de brief vandaag in de krant geplaatst. Volgens de briefschrijver betrof het een levensgevaarlijke asielzoeker die op 3 mei 1999, daags na de moord, vanuit het AZC in Kollum naar het AZC in Musselkanaal werd overgeplaatst. Daar zou hij zijn ondergebracht in een zogeheten AMOG-centrum voor gevaarlijke asielzoekers met 'onaangepast gedrag' en in isolatie zijn gezet. Kort hierna is de man in het grootste geheim uitgezet, meldt de brief. ''De reden is dat hij in het land van herkomst werd gezocht voor meervoudige moord. Hij had verscheidene vrouwen verkracht en vervolgens hun keel doorgesneden.'' De briefschrijver suggereert dat de man is uitgezet, omdat hij niet mocht worden opgepakt, ''want dat zou het draagvlak van de asielopvang aantasten.'' Het gaat verder om een bijzonder gedetailleerd schrijven waarin ook de namen van leidinggevenden uit de AZC's worden genoemd, die betrokken zouden zijn geweest bij het incident. De 16-jarige Marianne werd indertijd door een nog steeds onbekende dader in het Friese Veenklooster verkracht en vermoord door verwurging en doorsnijding van haar keel. Vader en moeder Vaatstra hopen dat de briefschrijver zich bekend wil maken. Ook met de schrijver van een andere anonieme brief willen ze in contact treden. Deze schreef dat er van de latere arrestatie van een Irakees in Turkije niets zou hebben gedeugd. ''Treedt naar buiten, al is het alleen naar ons toe'', zeggen de ouders Vaatstra. ''Er is zoveel misgegaan in de onderzoeken naar de moord op ons kind. Van hogerhand werd verboden om naspeuringen te doen in het Kollumse AZC. Terwijl Marianne enkele weken voor haar dood is bedreigd door een Irakees en een Afghaan, naar wie politie en justitie nooit serieus op zoek zijn geweest.'' Een Friese politieman heeft eerder tegenover ex-rijksrechercheur Hans Akerboom gezegd dat het AZC in Kollum ''om politieke redenen'' buiten schot bleef. |
Ik heb het toch persoonlijk ook eens meegemaakt toen mijn zoon op de judo wat ruzie had gekregen met een allochtoon dat ze de dag nadien daar met zeker een 200 man hem stonden op te wachten.
Ik ging hem halen en zag langs alle kanten allochtonen naar de sporthal komen en vermoedde het zo een beetje dat dit serieus verkeerd begon te lopen. Langs een zijdeur heb ik hem buiten kunnen halen en zijn we vertrokken. En dat allemaal voor een banale woordenwisseling. ------------- Nu van een ander die een frituur uitbaat weet ik dat ze "bezoek" heeft gehad van de allochtone gemeenschap die haar haarfijn hebben uitgelegd wat ze wel en wat ze niet mag verkopen. Want zij verkopen wat verder ook! En een vrije markt, dat is alleen een zaak van hun en niet van ons. |
Citaat:
En al die veiligheidsmaatregelen die getroffen werden naar het openbaar vervoer toe, dat was allemaal voor de lol volgens de fruitvlieg. :roll: En dan vragen die poco's zich af waarom hun Spallochtschorumpartij gehalveerd werd? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
"Al onze producten zijn gebakken in varkensvet" Het heeft er niet lang gehangen. |
Idioten aller landen verenig u.
Er is geen objectieve bron. Dus is het een waardeloze getuigenis. |
Citaat:
|
Idioten aller landen, verenig u.
Nog een waardeloze getuigenis! En het blijft maar doorgaan, maar er is niets aan de hand, weet je wel!!! http://http://forum.politics.be/showthread.php?t=90711 En tussen haakjes: hiervan had ik al gehoord door mijn schoonvader, die toevallig in Lokeren woont. Trouwens hoeveel jaar geleden is het dat er in Lokeren ook weer een avondklok was ingesteld? Allemaal de schuld van die Vlamingen natuurlijk 8O |
Citaat:
Een vriend van mijn zoon werd over een paar dagen afgetroeft door zo'n stuk marokkaans krapuul omdat hij eventjes wilde tussenkomen bij de slaande ruzie die dat schepsel had met zijn vrouwtje. En zo zal iedereen de media kunnen volschrijven met de fratsen van dat hier woekerende ongedierte. En ja, ze zijn niet allemaal zo - dat zou er nog aan ontbreken- moeten we er natuurlijk aan toevoegen... Ondertussen zijn de verkiezingsresultaten bekend en hebben de mensen aangetoond wat ze van bepaalde partijen denken oa ivm hun houding tegenover de grote verrijking die ze hier met bakken vol hebben laten binnenstromen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:28. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be