![]() |
vlaanderen stemt rechts: arm vlaanderen
de verwende, luxedronken, schijterige vlaming heeft vandaag op 10 juni zijn democratisch recht weer eens goed verkracht.
hun helden zijn: bart -veel pintjes- dewever, yves -frisse pint- leterme, vlaams belang en lijst dedecker. de ernstige politiek, die zich de afgelopen vier jaar zijn kas heeft afgedraaid om de verwende vlaming nog wat meer te verwennen is afgestraft, want de vlaming is nu eenmaal malcontent van aard. hieruit volgt vanzelfsprekend de vraag: moeten we meer taksen gaan heffen op pintjes? |
Citaat:
|
Mitgard, ik neem aan dat je het land verlaat uit diepe ontgoocheling? NIemand zal je missen, hoor...
|
Citaat:
:-P:-P:-P |
![]() 'T IS STILLEKES AAN DE OVERKANT |
Ik denk dat de meest door de loge genoyauteerde partijen hebben verloren.
|
Vlaanderen stemt rechts omdat links blijft teleurstellen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
de verwende vlaming zit al boze lezersbrieven naar de gazet te schrijven omdat de werken in hun straat wat lang duren of omdat ze eens een nachtje lawaai hebben van een muziekfestival dat ontzettend veel inkomsten oplevert voor hun stad. en natuurlijk de politiek van alles de schuld geven, typisch vlaams. ik vraag me af of de vlamingen wel rijp zijn voor democratie. |
Trek het u niet aan Mitgard, na 4 jaar tsjevenbeleid zijn ze het toch weer beu, zeker als ze weer de gracht in rijden met BHV.
|
mitgart schijnt niet veel achting voor de vlaming te hebben ,waarvan akte.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
CD&V/N-VA is niet rechts, die zijn economisch veel linkser dan de afgestrafte neoliberalen van de VLD
|
Citaat:
Ieder diertje zijn pleziertje. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:41. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be