![]() |
PVDA verdubbelt zowat overal stemmenaantal t.o.v. 2003
Enkele opmerkelijke uitschieters:
In kanton Antwerpen 2,55% In kanton Genk 3,38% In kanton Assenede (waar ook Zelzate ligt) 7,28% |
In Gent ziet het er ook goed uit. Proficiat. :-)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik had beter verwacht: de resultaten weerspiegelen de impact van de PvdA niet. Er zijn nog te veel sympatisanten die denken dat ze een nuttige stem uit moeten brengen op Groen of SPa uit vrees voor VB en LDD. Als SPa en groen nu in de oppositie gaan, en die kans is zeer groot, zal het er niet eenvoudiger op worden om electoraal te scoren. Er is maar een weg: doordoen op de koers die sinds 2004 is ingeslagen onder het motto: verkondig geen gemakkelijke overwinningen.
|
Mooie score voor PVDA+. :thumbsup:
Hopelijk kunnen we tegen 2009 tot een kartel komen tussen PVDA en CAP. Dan zal je nog des te meer mensen overtuigen dat voor links stemmen ook een nuttige stem is. |
zielig,heel zielig.de pvda gaat er gelukkig genoeg nooit komen.:lol:
|
Ze hebben onvoldoende duidelijk gemaakt dat communisme vrijheid is... en te weinig verwezen naar de helden van de die vrijheid...
U kent ze wel... Stalin, Mao, Pol Pot, onze Koreaanse Kim, Castro... Ze hebben onvoldoende laten blijken hoe goed leven het is/was onder de communistische regimes... Denk maar aan China, Cambodja, Roemenië, Albanië, Noord-Korea, Estland, Letland, Polen, Hongarije... ![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
het is zeer spijtig da de PvdA en CAP gene kartel vormden
Samen zouden ze meer halen dan de optelsom van beide scores nu |
Misschien, misschien ook niet. Ik weet het niet. Ik was er voorstander van.
|
Citaat:
Dan zitten alle communisten bijeen en krijgt dat superkleinlinks ook een stem... ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
Eeklo: 1,14 % Evergem: 1,37 % Gent: 1,35 % Lochristi: 1,39 % Waarschoot: 1,33 % Zomergem: 1,02 % Voor de rest in elk kanton een verdubbeling West-Vlaanderen: Overal verdubbeld Antwerpen: Boom: 1,01 % Heist-o-d-Berg: 1,03 % Kapellen: 1,07 % Lier: 1,05 % Voor de rest in heel de provincie verdubbeld, behalve in Mechelen. Limburg: Neerpelt: 1,98 % Voor de rest overal minstens x anderhalf, meestal verdubbeld. Franstalig België hetzelfde beeld. Uitschieters daar: Charleroi: 1,83 % Fontaine-l'evêque: 1,01 % La Louvière: 3,19 % Grâce-Hollogne: 1,41 % Herstal: 6,01 % Luik: 1,44 % Saint-Nicolas: 1,01 % Seraing: 2,85 % |
:thumbsup: Geweldige resultaten...
Ik dacht vandaag in DS gelezen te hebben dat het in Assenede 3,33 is ipv 7,.. zoals de gentenaar vermeld... |
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb geen zin om de plus te worden in PVDA plus. Daarvoor bedank ik vriendelijk. |
Citaat:
7.28 % ;-) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:28. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be