![]() |
Het VB heeft paars gebroken
Het VB heeft er misschien zelf de vruchten niet van mogen plukken. Maar het is wel de enige partij die 8 jaar lang paars bestookt heeft.
Denken we maar aan de guy de leugenaar campagne; Aan de campagne tegen het vreemdelingenstemrecht. Aan de veiligheidscampagnes etc. het VB heeft paars ontmanteld. Anderen plukken daar met mediasteun de vruchten van. over dedecker moet men helemaal zwijgen want die heeft in heel deze campagne geen kwaad woord gezegd over paars( allicht om zijn eigen rol te verstoppen). En ook de tsjeven zijn zeer braaf geweest voor paars. De enige partij die dus echt oppositie gevoerd heeft tegen paars is het VB. En dat is zeer zeker een pluim op de hoed van het VB. Maar als men ziet hoe de media er een strijd van 3 van gemaakt heeft dan kan men enkel vaststellen dat Leterme het wel erg makkelijk gehad heeft. Hij mocht steeds als enige schijnoppositie deelnemen aan die debatten. Het is dus aan hem om te bewijzen dat hij dat vertrouwen van de kiezer waard is Maar ik stel al vast dat de enieg die over een staatshervorming praat vanhecke is. |
cd&v braaf geweest voor paars?
de dood-gewicht-fractie van het VeeBee die als enige echt oppositie zou gevoerd hebben? de VB allures beginnen lachwekkender en grotesker te worden met de minuut |
Citaat:
|
Het VB is niet gebroken, system. Waarom is het toch zo moeilijk om het hoofd koel te houden als het over die partij gaat?
Ik denk dat het VB nu concurrentie heeft (LDD) en dat veel mensen die tijdens de laatste gewestelijke verkiezingen ertoe gebracht werden om toch maar voor het VB te stemmen nu blij waren dat er ook iets anders was. De LDD is bijna even anti-establishment (ik heb het over perceptie, niet over realitieit) als het VB minus het "geurtje". Om die mensen te recupereren zal het VB gewoon meer moeitie moeten doen. Het was tot nu toe gemakkelijk, het volstond te wachten tot de traditionele partijen weers eens in de voet zouden schieten en een nieuwe batch kiezers degouteren. Nu volstaat die passieve houding niet meer. Tenminste zolang LDD in de oppositie blijft. Moest LDD nu aan de macht deelnemen zou een groot stuk van haar appeal verloren gaan. |
Citaat:
|
Niet veebee heeft paars gebroken maar wel De Decker. veebee gaat weer met een ander zijn pluimen lopen, we kunnen niet anders verwachten van het vlaams Bedrog.
|
Citaat:
|
Ik denk dat het dringend tijd wordt, zowel voor de rechtse Vlaming als voor het VB, dat de huidige leiding een stap terugzet...
|
Citaat:
|
ilfalco is humorist denk ik.
CD&V/N-VA en lijst dedecker hebben paars een pak meer gebroken dan VB. Maar ja, droom maar verder. Ooit wordt je wakker in de echte wereld |
Het VB heeft paars gebroken... dat is nieuw.
Ik dacht dat CD&V-N-Va daar de oorzaak van was. VB heeft zelfs een zetel verloren. |
Citaat:
Mah de VB'ers hebben wel meer rare gedachtenkronkels. Dit is een overwinning voor verstandig rechts in Vlaanderen ... maar niet voor extreem rechts ;-) |
Zelfs de kaap van de 20 % heeft het blok niet kunnen halen.
Het VB heeft verloren, en dat werd tijd. 8-) |
Citaat:
|
Het VB is en blijft wat ze steeds was: dode massa
|
Citaat:
Citaat:
|
Ja, volgens ilfalco heeft VB paars gebroken terwijl ze zelf een zetel verloren.
Leg mij dat eens uit??? |
Citaat:
Mooie avatar Kim. Nu ja, wat weddenschappen kunnen doen he |
Citaat:
;) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:50. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be