Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Verkiezingen 2007 (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=178)
-   -   Wie is er allemaal uit het parlement gestemd? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=91102)

Preuße 11 juni 2007 19:30

Wie is er allemaal uit het parlement gestemd?

Ik ken momenteel slechts twee;

SPa
De Meyere

VLD
Marinower

Wie kan aanvullen?

Kim 11 juni 2007 19:41

Fauzaya Talhaoui, Spirit

Guy Swennen, SP.A

lombas 11 juni 2007 19:42

Ik.

:-(

Preuße 11 juni 2007 20:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kim (Bericht 2722145)
Fauzaya Talhaoui, Spirit

Guy Swennen, SP.A

T'Sjien ook, neem ik aan, daar alleen Lambert zou overblijven - in de senaat dan nog?

Blazer 11 juni 2007 20:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Preuße (Bericht 2722225)
T'Sjien ook, neem ik aan, daar alleen Lambert zou overblijven - in de senaat dan nog?

Hopelijk krijgt SPIRIT nog een gecoopteerde of gemeenschapssenator van de SPA. Dan heeft SPIRIT 2 zitjes, juist gepast voor Lambert:-D

Jan Meuleman 11 juni 2007 20:24

Citaat:

De spiritisten Koen T’sijen, Walter Muls, Annelies Storms, Annemie Roppe en Stijn Bex verdwijnen uit de kamer, Lionel Vandenberge (was reeds gedumpt) en Fauzaya Talhaoui verdwijnen uit de senaat. Enkel geert Lambert en Bertje Bleiter blijven in de senaat.

Vlaams-nationalist 11 juni 2007 20:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jan Meuleman (Bericht 2722294)
De spiritisten Koen T’sijen, Walter Muls, Annelies Storms, Annemie Roppe en Stijn Bex verdwijnen uit de kamer, Lionel Vandenberge (was reeds gedumpt) en Fauzaya Talhaoui verdwijnen uit de senaat. Enkel geert Lambert en Bertje Bleiter blijven in de senaat.

Maar Bertje blijft mooi zitten in Vlaanderen en wordt door een SP.A'er opgevolgd, de mooie score van 1 senator dus.

Jan Meuleman 11 juni 2007 20:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vlaams-nationalist (Bericht 2722304)
Maar Bertje blijft mooi zitten in Vlaanderen en wordt door een SP.A'er opgevolgd, de mooie score van 1 senator dus.

Klopt.
En waar zit Els Van Weert?

Vlaams-nationalist 11 juni 2007 20:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jan Meuleman (Bericht 2722315)
Klopt.

Zij haalde vanop de 23ste plaats op de Kamerlijst in Antwerpen 6181 stemmen, veel te weinig dus om verkozen te geraken.

Preuße 11 juni 2007 20:42

Citaat:

T'Sijen en Bex betalen de prijs van hun opportunistische wetsvoorstellen zie ik. Er is nog gerechtigheid in de wereld. En die De Meyer eveneens.

Hier is de website van die laffe populiste; http://www.magdademeyer.be/
"Als dieren konden stemmen, stemden ze Magda De Meyer" :roll:

Preuße 12 juni 2007 20:39

Wie is de Vlaams Belanger(-ster) die zijn/haar zetel verloor?

Rene Artois 12 juni 2007 20:44

Citaat:

De spiritisten Koen T’sijen, Walter Muls, Annelies Storms, Annemie Roppe en Stijn Bex verdwijnen uit de kamer, Lionel Vandenberge (was reeds gedumpt) en Fauzaya Talhaoui verdwijnen uit de senaat.

En wat gaan we die allemaal missen, zeg.

Metternich 12 juni 2007 21:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Preuße (Bericht 2722126)
Marinower

Citaat:

T'Sjien ook,

:cheer:

stropdrager 12 juni 2007 22:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Preuße (Bericht 2725306)
Wie is de Vlaams Belanger(-ster) die zijn/haar zetel verloor?

Paul Meeus, de opvolger van Guido Tastenhoye.

stropdrager 12 juni 2007 22:33

Greet Van Gool zit ook niet langer in het parlement.

Volksstormer 13 juni 2007 00:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Preuße (Bericht 2722126)
VLD
Marinower

Geen tranen laten hé, stoere Pruis! Het VB is er nog altijd om de zionistische belangen te vertegenwoordigen. ;-)

Zwartengeel 13 juni 2007 06:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vlaams-nationalist (Bericht 2722339)
Zij haalde vanop de 23ste plaats op de Kamerlijst in Antwerpen 6181 stemmen, veel te weinig dus om verkozen te geraken.

Haar parlementaire carrière was helaas niet zo duurzaam als de naam van haar ambt liet uitschijnen.

Herr Flick 13 juni 2007 06:32

Citaat:

De kleutertuin is dan wel opgeruimd, de twee grootste nitwits blijven zitten natuurlijk...

Turkje 13 juni 2007 07:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jan Meuleman (Bericht 2722315)
Klopt.

Op dezelfde onzichtbare plek waar ze de afgelopen 4 jaar als staatssecretaris ondergedoken was ;-)

Preuße 13 juni 2007 15:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Volksstormer (Bericht 2726004)
Geen tranen laten hé, stoere Pruis! Het VB is er nog altijd om de zionistische belangen te vertegenwoordigen. ;-)

Vanwaar komt dat absurd antisemitisch trekje toch? Ik noem hier louter iemand die uit het parlement gestemd werd. Jodenhaat is wel bijzonder hysterisch. Afstotelijke neo-nazi's zoals U doen de Vlaamse beweging (en nationalisme in het algemeen eigenlijk) alleen maar kwaad. Dus, in jouw retoriek, zou ik kunnen stellen dat U de "zionistische belangen" zélf dient.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:32.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be