![]() |
onozelaars op de baan!
U kent ze wel die ouwe tangen die 70 rijden op de autosnelweg, die snotneus met zijn opgezette wagen waarvan de geluidsinstallatie meer lawaai maakt dan de auto zelf, die Fransmannen met hun erbarmelijke Renault 5's, mensen met een "paardenbril" die vergeten hun richtingaanwijzers aan te steken, mevrouw met een Porsche die denkt dat ze alles mag, pepe die achteruitrijdt,...
Wat stoort U op de weg? Kent U nog zulke hopeloze toestanden? |
jaja vlaams belangers zijn onverdraagzaam.
dat wisten we al hoor. |
Citaat:
|
Ik stoor mij aan alles wat mij 1 of 2 km per uur trager doet rijden! (fiets hé):-D
|
Asobakken!
![]() |
Citaat:
![]() Ook niet tevreden zeker!:-D |
automobilisten die nog nooit op een fiets gezeten hebben
fietsers die voor een rood licht wachten fietsers die traag rijden brommerkes die menen u voorbij te moeten steken maar dan op 10 meter voor u blijven hangen en gij zit af te zien van den uitlaat mensen die trager rijden dan de toegelaten snelheid flikken verkeersborden die niet kloppen (herhaling 50 terwijl er eerder 70 stond) mensen die niet doorhebben dat ik vriendelijk ben en gerust wil stoppen met de wagen of de fiets als ze maar voort doen en dies meer |
Wielerterroristen !
|
mensen met een 'VL'-sticker naast hun nummerplaat.
als ik er zo ene zie wordt het bumperkleven, gegarandeerd. |
ofwel steek ik die voorbij terwijl ik roep 'vuil kutkankerhoeretyfusflamingantenkrapuul van een bruin fascistengespuis da ge daar zit, steek uwe BHV in uw voos flamingantenhol se vieze vuile kankernazi's.'
|
Bumperklevers ...
Kwieten die zitten te roepen en te brullen naar anderen ... :lol: |
Ik erger mij aan mensen die denken dat de weg van hun alleen is.
|
Citaat:
En dan moet je eerst nog teken doen dat ze hun raampje naar beneden willen draaien en zo. Je denkt niet te frisjes meer sinds gisteren, niet? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het komt steeds op datzelfde neer. Ik heb in mijn verleden al wat snelheidsboetes gehad, maar nog nooit mezelf wijsgemaakt dat mijn heilige autootje of mijn heilige fiets me beschermt tegen iets wat ik de rest van mijn leven zou kunnen meedragen. Verkeer is interactie. |
Citaat:
Zult U ook bumperkleven indien iemand uit Frankrijk rijdt met een klever waarop een Vlaamse Leeuw staat en de tekst "t'es scone om Vlaemsch te klappen"? Trouwens wagens waarop meer dan een Belgicistisch teken staat stoort me ook. Hiermee ben ik niet de enige onverdraagzame als het gaat over nationaliteitsaanduidingen op wagens. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:44. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be